آغاز ۶ جبهه کاری جدید در ساخت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان از آغاز شش جبهه کاری جدید در فرآیند ساخت پروژه نمایشگاه بین المللی بزرگ این استان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه روند ساخت نخستین شهرک نمایشگاهی کشور در اصفهان با جدیت ادامه دارد، اظهار کرد: در یک سال گذشته فعالیت‌های بسیاری در این پروژه انجام شده که میزان پیشرفت آن را به ۴۵ درصد افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی در ساخت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با بالاترین سطح توانمندی‌ها ادامه خواهد یافت، افزود: با برنامه‌ریزی های انجام شده، در شرایطی که فعالیت عمرانی ساخت نمایشگاه بزرگ اصفهان در جبهه‌های گوناگون ادامه دارد، در ۱۵ روز آینده نیز شش جبهه کاری جدید توسط پیمانکاران مختلف در این پروژه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان جبهه های کاری جدید را شامل شیشه‌های دیواره سالن اصلی نمایشگاه، سیستم  HPL، تونل تاسیسات، نمای ساختمان پشتیبانی، اجرای سنگ محوطه و سیستم لوله های هواکش تهویه و سرمایش و گرمایش پروژه نمایشگاه بین المللی بزرگ عنوان کرد و افزود: آغاز این فعالیت ها در ساخت نخستین شهرک نمایشگاهی کشور، سرعت اجرای این پروژه افزایش خواهد داد.

کد خبر 364667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.