ایستادگی در برابر فن‌آوری کاری بی‌فایده است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: در گذشته هم گاه در برابر پیشرفت‌های فن‌آوری ایستادگی کردیم، اما در پایان پذیرفتیم که باید برای آن جایی در زندگی روزمره قرار دهیم و به جای مقابله، فرهنگ استفاده درست از آن را نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان، با اشاره به گسترش استفاده از فن‌آوری هوشمند، خاطرنشان کرد: وابستگی زندگی شهروندان و فرایند ارایه خدمات در دستگاه‌های دولتی و خصوصی به شبکه جهانی و فن‌آوری‌های نوین، غیرقابل چشم‌پوشی است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه نمی‌توانیم با روند شتابان پیشرفت فن‌آوری مقابله کنیم لازم است با آسیب‌شناسی مناسب، تهدیدات آن را به کمترین میزان برسانیم.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه ایستادگی در برابر فن‌آوری کاری بی‌فایده است، یادآور شد: در گذشته هم گاه در برابر پیشرفت‌های فن‌آوری ایستادگی کردیم، اما در پایان پذیرفتیم که باید برای آن جایی در زندگی روزمره قرار دهیم و به جای مقابله، فرهنگ استفاده درست از آن را نهادینه کنیم.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه بی‌توجهی به مطالب نادرستی که در فضای مجازی منتشر می‌شود زیانبار است، تأکید کرد: در تهاجم فرهنگی گسترده دشمن، باید از اصول انقلاب و مذهب دفاع کنیم.

وی سکوت در برابر تهاجم فرهنگی را خیانت به مقدسات نظام و مذهب دانست و یادآور شد: گسترش زیرشاخه‌های دولت و واگذار نکردن امور به بخش خصوصی که حجم انبوهی از بروکراسی اداری را همراه دارد، تهدید بزرگی است که به فرایند خدمت رسانی آسیب می‌زند.

فرماندار شهرضا اظهار کرد: بخش زیادی از سرمایه کشور در قالب پروژه‌های نیمه تمام در مناطق مختلف سرگردان است و برای بهره‌برداری بهینه از این سرمایه گرانبها، باید از توان بخش خصوصی استفاده شود.

رفیعی‌نژاد با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری مدیران از توان رسانه‌ای شهرستان، خاطرنشان کرد: ادارات باید با رسانه‌ها همگام و مردم را از فرایند ارایه خدمات و اجرای پروژه‌ها آگاه کنند.

کد خبر 364643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.