دیدار گیتی و حفاری اهواز بدون حضور تماشاگر/ جریمه ۲۲ میلیون تومانی گیتی‌پسندی‌ها

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی ناظر بازی و همچنین مرور فیلم‌ها آرای در نظر گرفته شده در خصوص تخلفات دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای نهایی کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص تخلفات دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور، اعلام شد؛ کمیته انضباطی با بررسی ناظر بازی و همچنین مرور فیلم‌ها آرای زیر را علیه خاطیان این مسابقه صادر کرده است.

دیدار این دو تیم در حالی برگزار شد که مهدی پاسبانی، سرپرست تیم گیتی‌پسند اصفهان به دلیل اعتراض مکرر به داور که سبب اخراج وی شد و تمرد از اجرای دستور به ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

محمد همدانی، مربی دروازبان‌های تیم گیتی‌پسند که علیرغم محرومیت از سکوی تماشاگران و درگیری لفظی با بازیکن تیم شهروند ساری که سبب درگیری دو تیم شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم گیتی‌پسند اصفهان به دلیل ورود تماشاگرانش به زمین مسابقه، ضرب و شتم بازیکنان شهروند ساری که سبب مصدومیت سه نفر از آنان شد و به دلیل ناامنی مسابقه مذکور که تا این لحظه دو بر صفر به سود تیم شهروندسازی بود نیمه تمام ماند، به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر در مسابقات داخلی و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که با صدور این رأی، دیدار هفته بیست و ششم گیتی‌پسند مقابل ملی حفاری اهواز بدون حضور تماشاگر در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود،

نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم شهروندسازی با توجه به شروع تخلفات از سوی عوامل و تماشاگران این تیم که سبب ناامنی در مسابقه گرددید، اعلام می شود. (این رأی قابل تجدید نظر است)

کد خبر 364642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.