نارضایتی فرماندار خمینی‌شهر از کم‌کاری مسئولان

فرماندار خمینی‌شهر گفت: مسئولان ادارات این شهرستان باید مصوبات حاصل از جلسات و بازدیدها را پیگیری کنند که متاسفانه این امر مهم محقق نمی‌شود؛ به همین دلیل از وضعیت موجود در بین مسئولان خمینی‌شهری ناراضی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خمینی‌شهر، محمود مسلم‌زاده در گردهمایی و نشست هم‌اندیشی شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان اظهار کرد:تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در صحن شورا در مورد مسایل شهری بررسی‌های تخصصی و مفید انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران با بصیرت و هوشیاری پشت سر رهبر معظم انقلاب و دوش به دوش مسئولان نظام حرکت می‌کنند، افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و بیش از گذشته از مسئولان انتظار است که در بین مردم حضور پیدا کنند و اقداماتی را که توسط دستگاه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون انجام شده برای مردم تشریح و تبیین کنند که پرونده گزارشی ادارات گواهی می‌دهد که چه تفاوت‌هایی پس از پیروزی انقلاب در کشور حاکم شده است.

فرماندار خمینی شهر با بیان اینکه مردم در راستای پاسداشت نظام و حفظ ارزش‌ها از خدمتگذاران خود مطالباتی دارند، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود که حضور پررنگ‌تری را در بین مردم داشته و پیگیر امور مردم شوند.

وی با تاکید به اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان باید شنونده خوبی برای مشکلات مردم باشند، ادامه داد: امروزه مشکلات بسیاری در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی به دلیل شرایط موجود در کشور و منطقه برای مردم به‌وجود آمده که شنونده بودن و مردمی بودن مسئولان شیرینی خاصی برای مردم دارد.

مسلم‌زاده اضافه کرد: باید مسئولان شفاف و بدون ابهام، عملکرد و وضعیت مالی و بودجه‌ای سازمان را برای مردم به وضوح منتشر کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی در شهرستان حضور می‌یابند، مدیران دستگاه‌ها باید بدانند چه نیازهایی وجود دارد و در این بازدید این مطالبات بازگو و اخذ شود.

فرماندار خمینی شهر با بیان اینکه مسئولان ادارات باید مصوبات حاصل از این جلسات و بازدیدها را پیگیری مستمر داشته باشند، تاکید کرد: مسئولان خمینی شهری پیگیر مصوبات نیستند و از این وضعیت اصلا رضایت نداریم و در این زمینه هیچ تعارفی با کسی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: مسئولان بهتر است به جای بزرگنمایی اسم و رسم مدیران شهرستان، در خصوص پیگیری و اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و به اسم خدمتگذاری و انجام وظیفه برای مردم فعالیت کنند.

مسلم‌زاده با اشاره به آسفالت معابر گفت: برای سهمیه اختصاصی قیر و آسفالت، محلات هدفگذاری‌ شده و برای راه‌ها و محورهای شهرستان خمینی‌شهر اعتبارات ملی اخذ شده است که شهرداری‌ها باید مجدانه این مصوبات را پیگیری کنند تا بتوانند سهمیه اختصاص یافته را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: باید طرح‌های نیمه تمام پیگیری شود و برای ادامه آن‌ها سرمایه‌گذار جذب شود که متاسفانه برخی مسئولان شهرستان نسبت به این موضوع کم‌کاری‌هایی داشته‌اند.

کد خبر 364637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.