گلوگاه‌های ترافیکی منطقه یک رفع می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی گلوگاه‌های ترافیکی و اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله طرح‌های اولویت‌دار در نظر گرفته شده برای این منطقه در سال آینده است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان شهید بهشتی و خیابان کاشانی برای ترمیم کفپوش آسفالت در دستور کار قرار دارد و امسال نیز با تامین اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، آسفالت‌کشی معابر فرعی آغاز شده است.

وی افزود: در سال آینده نیز اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ترمیم و زیرسازی آسفالت معابر اصلی و فرعی در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای کلکتور شرقی به غربی از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده برای سال آینده است؛ کلکتور لوله‌ای در خاک است که آب چاه‌ها را به یکدیگر متصل و به یک منبع وصل می‌کند تا آب در شرایط کم آبی به طور عادلانه توزیع شود.

شکرانی تصریح کرد: احداث خط اتوبوسرانی بی‌آرتی خیابان مسجدسید و خیابان صمدیه، خط اتوبوسرانی بی‌آرتی خیابان کاشانی از میدان جمهوری تا پل فلزی، احداث مسیر ویژه اتوبوس از خیابان تختی تا خیابان صمدیه، احداث مرکز فرهنگی شهید بهشتی و اجرای عملیات ساختمان اداری شهرداری منطقه یک نیز از دیگر پروژه های در نظر گرفته شده برای سال آینده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل وجود بافت فرسوده در منطقه یک گلوگاه‌های ترافیکی وضعیت نامناسبی دارد به طور مثال گلوگاههای ترافیکی حدفاصل خیابان مسجدسید تا خیابان فروغی، محله جوزدان وخیابان طالقانی موجب ایجاد ترافیک می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی و تکمیل خیابان اردیبهشت بر روی پارکینگ اردیبهشت حدفاصل خیابان طالقانی تا خیابان میرداماد، پارکینگ اردیبهشت، احداث گذر عالم آرا حدفاصل خیابان چهارباغ تا شمس آبادی، کف سازی محور بیدآباد از بازارچه علی قلی آقا تا خیابان مسجد سید، تکمیل مرمت خانه روغنی، احیای بافت بازار رحیم خان، ساماندهی پل ابوذر، پیاده روسازی حاشیه زاینده رود، نوسازی پیاده‌راه شهید مطهری، تکمیل پارک محله شاداب، ساماندهی مادی نیاصرم، پیاده‌راه سازی چهارباغ پایین و احداث رینگ دوچرخه سواری از جمله پروژه‌های در اولویت برای منطقه یک شهرداری اصفهان است.

کد خبر 364626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.