وقت‌ خود را با ما تلف نکنید!

رامبد جوان بالاخره به افرادی که در صداوسیما فیلم او را مستهجن خوانده بودند، واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا، پس از آن‌که در جریان یک برنامه تلویزیونی صداوسیما، کارشناسان فیلم جدید رامبد جوان را "مستهجن" و "نامناسب برای کودکان" توصیف کردند، کارگردان قانون مورفی واکنش نشان داد.

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود، ضمن تشکر از مردم برای حمایت از قانون مورفی و خندوانه، نوشت: می‌فهمم که به خاطر شرایط سخت، خشم و نفرت گریبان همه ما را گرفته، ولی خوب است خشم خود را مدیریت کنیم، در غیر اینصورت منجر به بحران‌های جدی روحی و حتی فاجعه می‌شود.

او اضافه کرد: قانون مورفی را ساختیم تا یک جنس کمدی، تازه و جان‌دار به سینما و علاقمندان آن تقدیم کنیم. هر تجربه تازه‌ای قطعا خطاهایی هم دارد، وگرنه تجربه به حساب نمی‌آمد. تمام رفقای سینمایی خود من که خیلی "خفن" هم هستند، تحلیل‌های بسیار درجه یکی راجع به قانون مورفی ارائه دادند که تا مدت‌ها از آن لذت می‌برم. مهمترین عامل لذت هم تماشاگرهایی هستند که با حال خوش، سرحال و با لبخندهای اساسی از سالن بیرون می‌آیند.

کارگردان قانون مورفی در ادامه نوشت: افرادی و "دانشمندانی" این‌جا و آن‌جا گفته‌اند که این فیلم مستهجن است، کمدی نیست، به درد بچه‌ها نمی‌خورد و فیلم بدی است و... باید عرض کنم که عزیزان محترم! شما وقت‌ خود را با ما تلف نکنید و بروید به موضوعات مهمتان برسید. انشالله که دنیا را نجات می‌دهید. ما هم همین اطراف بازی‌هایمان را می‌کنیم و با رفقای خود حالمان خوب است، یا اگر هم بد است، ارتباطی با شما ندارد.

جوان در پایان مطرح کرد که ایده‌های جالبی در سر دارد و آن‌ها را نیز به زودی تعریف خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، "قانون مورفی" که طی یک آخر هفته حدود نیم میلیارد تومان فروخته بود، با احتساب فروش هفته گذشته و دو روز اول این هفته، حداقل دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در گیشه فروش داشته است. در خلاصه داستان این فیلم، با بازی امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت و رامبد جوان، آمده است: دختر بهمن به نام سارا دزدیده می‌شود، فرخ برای کمک او به شمال می‌رود و این دو اتفاقات زیادی را پشت سر می‌گذرانند.

کد خبر 364617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.