پروژه‌های اولویت‌دار منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در سال آینده

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: اجرای پروژه‌های اولویت‌دار منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از امسال آغاز شده است و با اختصاص بودجه مورد نیاز تا سال آینده تکمیل می‌شود.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تکمیل سه ورزشگاه عمان سامانی، ارزنان و ورزشگاه امام خمینی(ره)، تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی و احداث خیابان ۳۶ متری حد فاصل میدان ورزشگاه تا بزرگراه شهید اردستانی جز پروژه‌های شاخص و اولویت‌دار شهرداری منطقه ۱۴ در سال آینده محسوب می‌شود.

وی درباره روند اجرای این پروژه‌ها افزود: عملیات اجرایی ورزشگاه عمان سامانی امسال آغاز شده است و احداث ورزشگاه ارزنان در مرحله برگزاری انتخاب پیمانکار است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی از یک ماه و نیم گذشته آغاز شده است، گفت: احداث خیابان ۳۶ متری حد فاصل میدان ورزشگاه تا بزرگراه شهید اردستانی نیز تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

شمسی با اشاره به هزینه‌های اجرایی این پروژه ها اظهار کرد: ورزشگاه عمان سامانی حدود هفت میلیارد تومان، وزشگاه ارزنان ۱۰ میلیارد تومان، ورزشگاه امام خمینی هفت میلیارد تومان، تقاطع غیرهمسطح واقع در اتوبان شهید اردستانی و خیابان ۳۶ متری هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در بردارد.

وی افزود: خیابان بعثت، خیابان عاشق اصفهانی غربی، میدان جوان، شهرک سرو، خیابان ابوریحان و خیابان آزادی برای زیرسازی و ترمیم آسفالت در اولویت سال آینده قرار دارد؛ پیش‌بینی هزینه زیرسازی و ترمیم آسفالت برای پروژه های ذکر شده و معابر فرعی سطح منطقه هفت میلیارد تومان است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امسال نیز آسفالت معابر محله حصه شمالی و معابر فرعی در سطح منطقه به صورت پراکنده انجام شد، اما در سال آینده پروژه آسفالت معابر به صورت متمرکز انجام می‌شود.

کد خبر 364542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عمادی ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    0 0
    با سلام برای محله جلوان هم اگر بفکر باشید بد نیست