با "شهر بخیر" کتاب بخوانید

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: در ادامه رویداد «قصه آدم و هوا» چهار عنوان کتاب ترافیکی در اداره شهروندی در قالب «شهر بخیر» که به مسایل شهروندی می پردازد به صورت هفتگی توزیع می‌شود.

احمد رضایی دارافشانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اینکه ترافیک و آلودگی هوا از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است در ادامه اجرای طرح‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی از جمله «نه به خودروهای تک سرنشین»، رونمایی از چهار عنوان کتاب در رابطه با "مترو"، "اتوبوس"، "نه به خودروی تک سرنشین" و "کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت" و اپلیکیشن ترافیکستان انجام شد.

وی افزود: در راستای همکاری برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی با حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک در رویداد «قصه آدم و هوا»، چهار عنوان کتاب در اداره شهروندی با عنوان «شهر بخیر» در نظر گرفته شده که این مجوعه کتاب بدون اینکه نام و نشانی از واژه شهروندی داشته باشد، آموزه‌های شهروندی را با قصه و تصویرگری ارایه می‌کند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با ابراز خرسندی از رونمایی اپلیکیشن «ترافیکستان» و چهار جلد کتاب با موضوع «قصه آدم و هوا» تصریح کرد: این کتاب‌ها تحت عنوان «شهر بخیر» به صورت هفتگی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: محتوای این کتاب‌ها در اپلیکیشن «ترافیکستان» قرار می‌گیرد و هر کسی این اپ را نصب کند، می‌تواند در جریان محتوای این کتاب‌ها نیز قرار گیرد.

رضایی تصریح کرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان یک سری آموزه‌هایی را به شهروندان منتقل میکند که مورد نظر مدیریت شهری است تا مردم بتوانند در آسایش زندگی کنند.

به گزارش ایمنا، علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت sharvandi.net مراجعه و یا با شماره تلفن۰۳۱۳۴۴۶۷۳۶۰ ‌تماس بگیرند.

کد خبر 364526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.