مدرسه زمستانه، اقتصاد خلاق را به خانه‌ها می‌ آورد

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: کلاس‌های مدرسه زمستانه از ۳۰ دی‌ماه ۹۷ در رشته های قلمزنی، میناکاری، کاشی هفت رنگ و دوخت چرم با به کارگیری اساتید هنرمند و مجرب آغاز می‌شود.

محمدحسین قورچانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان به عنوان متولی شهرهای خلاق اقدام به برگزاری مدارس فصلی صنایع دستی کرده است.

وی با بیان اینکه در مدرسه فصلی تابستان، قشر مخاطب دبستانی‌ها و سنین کم بودند تا هنر و میراث گذشتگان را فرا بگیرند، افزود: مدرسه پاییزه ویژه دانشجویان بود تا آنان، تخصصی‌تر با هنر آشنا شده و وارد اقتصاد خلاق شهر شوند.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: مدرسه زمستانی را ویژه بانوان و زنان خانه‌دار قرار دادیم تا کمکی به اقتصاد خانوار باشد و اقتصاد خلاق وارد خانواده‌ها شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های مدرسه زمستانی با همکاری کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان از آخر دی ماه‌ سال‌جاری آغاز می شود، گفت: مهلت ثبت نام برای حضور در مدرسه زمستانه به پایان رسیده و ظرفیت کلاس‌ها تکمیل شده است.

قورچانی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت تمایل می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۲۱۴۷۰ تماس بگیرند و در لیست انتظار قرار گیرند تا اگر جای خالی بود، شرکت کنند.

وی افزود: رشته‌های در نظر گرفته شده برای مدرسه زمستانی شامل قلمزنی، میناکاری، کاشی هفت رنگ و دوخت چرم است که با به کارگیری اساتید هنرمند و مجرب برگزار خواهد شد.

مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه کلاس‌های مدرسه زمستانه از ۳۰ دی ماه آغاز می‌شود و بهمن‌ماه سالجاری نیز به اتمام می‌رسد، اظهارکرد: آثار شرکت‌کنندگان در ایده گالری مرکز خلاقیت به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر 364521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.