شاکی پرونده ام سالهاست با چاپ "جمعه نامه" به شخصیت های نظام توهین می کند

رییس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص محکومیتش در دادگاه کیفری دادگستری یزد به ۳۷ ضربه شلاق گفت: حکم صادر شده در دادگاه کیفری یک دادگستری یزد، بدوی است و بنا به درخواست دوستان و همکاران نسبت به حکم صادره اعتراض خواهم داشت.

غلامعلی سفید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این شکایت از یک سال گذشته از سوی یکی از بازنشستگان شهر یزد در مراجع قضایی درخواست شده است.

وی گفت: یک بار در اوایل پیگیری این شکایت در دادگاه حضور یافتم و پس از آن وکلیم در جلسات حضور می‌یافت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه آنچه در رای دادگاه مبنی بر محکومیتم قید شده استفاده از کلمه "افراطی و ...." برای این فرد بازنشسته بوده است، افزود: باید توجه داشته باشیم که فرد شاکی پرونده من سال‌هاست با چاپ جمعه‌نامه و بنر علیه شخصیت‌های شهر و استان یزد و همچنین استفاده از القاب و عکس‌های نامناسب برای شخصیت‌ها به آن‌ها توهین می‌کند و من بر این اساس در جلسه‌ای این فرد را افراطی خطاب کردم و امروز محکوم شدم!

بیشتر بخوانید در:

۳۷ ضربه شلاق برای رییس شورای شهر یزد!

وی ادامه داد: مستنداتی را از رفتارهای ناشایست فرد شاکی برای قاضی ارایه دادم که گویا مورد قبول واقع نشد.

سفید با بیان اینکه حکم صادر شده بدوی است و بنا به درخواست دوستان و همکاران نسبت به حکم صادر شده اعتراض خواهم داشت، گفت: صدور این حکم برای همه ما جالب بود چرا که از واژه‌ای استفاده کردم که در میدان سیاست بسیار استفاده می‌شود و هیچ لفظ دیگری نیز  در حکم مبنی بر محکومیتم وجود نداشت اما فردی که سال‌هاست به برخی از شخصیت‌های نظام از جمله خاتمی، آیت الله هاشمی رفسنجانی و روحانی توهین می‌کند، اما برخوردی نمی‌بیند.

کد خبر 364516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.