تابش: با عشوری صحبتی نداشتیم

مدیرعامل.باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان دو الی سه بازیکن دیگر نیز جذب خواهد کرد اما نام‌هایی مانند سینا عشوری مطرح نیست و اصلاً با این بازیکن صحبتی نشده است. 

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جزییات حضور پرسنل و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در کارخانه فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه به مناسبت سالروز راه‌اندازی شرکت فولاد مبارکه، اظهار کرد: در دیدار امروز -یکشنبه ۲۳ دی ماه- با عظیمیان،  مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه و هیئت مدیره، وی مانند گذشته قول مساعدت و همکاری کامل را به باشگاه دادو با درخواست‌های باشگاه موافقت کامل به عمل آمد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام حمایت صددرصدی از باشگاه، بیشتر امیدوار شدیم.  
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شایعات نقل و انتقالاتی و پیوستن نام‌هایی مانند سینا عشوری به سپاهان، خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان دو،  سه بازیکن دیگر نیز جذب خواهد کرد اما نام‌هایی مانند سینا عشوری مطرح نیست و اصلاً با این بازیکن صحبتی نشده است.  
وی افزود: در نقل و انتقالات با نظر مستقیم کادر فنی و قلعه‌نویی یار گیری خواهیم کرد؛  در نیم فصل تغییرات زیاد نباید در تیم اتفاق افتد چرا که مشکل سپاهان در چند سال اخیر همین تغییرات زیاد بوده است؛  در حال مذاکره با برخی بازیکنان هستیم و در صورت قطعی شدن هر نامی، اعلام رسمی خواهیم کرد.

کد خبر 364498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.