"افتخار من سپاهان"

تلفیق صنعت و ورزش بر پرده نقره ای سینما حاصل مستند "افتخار من سپاهان" است که به مناسبت سالروز بهره‌برداری از فولاد مبارکه به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین اکران فیلم مستند "افتخار من سپاهان" امشب -یکشنبه ۲۳ دی ماه_ مصادف با سالروز بهره‌برداری از شرکت فولاد مبارکه، در سینما سپاهان اصفهان برگزار شد. در این اکران مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان،  بازیکنان و پرسنل باشگاه و شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.  
افتخار من سپاهان به روایت زندگی محمد رنجکش هوادار سندروم‌دانی سپاهان و آشنایی این هوادار متعصب با "رضا"، یکی از کارکنان شرکت فولاد مبارکه سپاهان پرداخته است. این آشنایی که تاثیر زیادی در نحوه نگرش پرسنل فولاد مبارکه داشت، باعث شد تا رضا، مسئولیت خود را در قبال باشگاه فولاد مبارکه بیشتر ببیند.  
پس از اکران این مستند، تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان ضمن تقدیر از ساخت این اثر، آن را کاری نو دانست و از دست‌اندرکاران آن تشکر کرد.

سجاد شهباززاده، بازیکن تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تماشای این مستند باعث شد تا مسئولیت ما در باشگاه سپاهان بیشتر شود، اظهار کرد: قطعاً در نیم‌فصل دوم بیش از پیش برای کسب قهرمانی تلاش خواهیم کرد.  
در حاشیه این اکران از محمد رنجکش و رضا انتظامی دو بازیگر فیلم "افتخار من سپاهان" و همچنین سعید اورنگی، برترین مربی جوانان لیگ برتر ایران و فرهاد بهادرانی، برترین مربی جوانان لیگ برتر ایران تجلیل شد.

کد خبر 364496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.