نوید آذری به ورزشکاران باشگاه ذوب آهن

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان فصل، به تعهداتمان عمل کنیم.

یه گزارش خبرنگار ایمنا، همایش بانوان باشگاه ذوب آهن به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) با حضور ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، احمدرضا فقیهی معاون فنی باشگاه ذوب آهن، مربیان، سرپرستان و بازیکنان تیم‌های بانوان باشگاه ذوب آهن عصر امروز –یکشنبه ۲۳ دی ماه- در تالار همایش باشگاه برگزار شد.

نوید آذری به بانوان ورزشکار

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با تبریک میلاد حضرت زینب (س)، اظهار کرد: زمانی‌که می‌خواهیم مصداق ماندگاری، شجاعت، وفا را در بین بانوان مثال بزنیم، مثالی بهتر از حضرت زینب (س) پیدا نمی‌شود. حضرت زینب (س) اسوه وفا و استقامت است.

وی ادامه داد: بانوان ورزشکار باشگاه ذوب آهن که اکثریت نیز به عضویت تیم ملی هم درآمده‌اند، طی پنج سال گذشته با وجود تمامی مشکلات، پرچم پرافتخار ورزش بانوان را در استان و کشور بالا نگه داشتند. بانوان ورزشکار باشگاه ذوب آهن یک‌پا مرد هستند و واقعاً به وجودشان افتخار می‌کنیم و موظف هستیم از تلاش‌ آن‌ها در میادین مختلف ورزشی قدردانی کنیم.

آذری با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن با وجود تمامی سختی‌ها، رسالت خود را در ورزش کشور به انجام رسانده است، افزود: باشگاه ذوب آهن سیستم بی‌پول و رو به زوال بود اما با زحمات زیاد ورزشکاران این باشگاه طی مدت پنج سال گذشته، باشگاهی که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان نرخ‌گذاری شده است را زنده نگه داشتند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن در رشته‌های مختلف ورزشی بانوان از جمله والیبال، والیبال نشسته، تیراندازی با کمان، هندبال، بسکتبال و فوتبال در سطح کشوری تیمداری می‌کند که در همه این رشته‌ها به‌خصوص در والیبال جزو بهترین‌های ایران است و تمامی این افتخارات با تلاش همه مسئولان باشگاه و نگاه ویژه مدیرعامل کارخانه ذوب آهن، هیئت مدیره و کارگران و مدیران عالی رتبه باشگاه و کارخانه به دست آمده است.

وی با بیان اینکه یزدی‌زاده، مدیرعامل کارخانه ذوب آهن تأکید ویژه‌ای به حمایت از بانوان ورزشکار دارد، خاطرنشان کرد: سال ۹۲ تنها دو تیم بانوان داشتیم اما در حال حاضر تعداد این رشته های ورزشی رو به افزایش است و در رشته‌های مختلف و رده های سنی مختلف در بخش بانوان تیمداری می‌کنیم و آرزو می‌کنم روزی این تعداد به ۲۰ تا ۲۵ رشته ورزشی برسد.

آذری با نوید روزهای خوب برای ورزشکاران این باشگاه، گفت: در تلاش هستیم تا پایان فصل، تعهداتمان را عملیاتی کنیم.

بسترهای ورزشی موجود در شهر، در خور اصفهان نیست

ناهید تاج‌الدین، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کشور ایده‌آل نیست، اظهار کرد: بانوان ورزشکار نیز می‌توانند در کنار آقایان برای حل مشکلات موجود در کشور قدم بردارند.

وی ادامه داد: ما به عنوان نماینده مردم در مجلس، مشکلات بانوان ورزشکار را می‌شنویم ودر حد چهارچوب اختیاراتمان مشکلات را رصد و پیگیری می‌کنیم.

تاج‌الدین تصریح کرد: پتانسیل‌های ورزشی موجود در اصفهان نسبت استان‌های دیگر بیشتر است امامتأسفانه شرایط و بسترهای ورزشی موجود در شهر اصفهان،  در خور و شأن این شهر نیست؛ اگر دو باشگاه بزرگ ورزشی ذوب آهن و سپاهان در اصفهان فعالیت نمی‌کرد نمی‌دانم آمار ورزشکاران اصفهان چه اندازه بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندارد سرانه فضای ورزشی در کشور شش دهم مترمربع است،  گفت: اصفهان با وجود برخوردار بودن، سرانه ورزشی استاندارد آن ۳۵ صدم مترمربع است اما با این وجود ورزشکاران دختر و پسر اصفهان در میادین مختلف ورزشی خوش می‌درخشند.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه توسعه ششم، ۲۵ درصد از ۹ درصد مالیات ارزش افزوده به ورزش همگانی، نوجوانان و بانوان ورزشکار اختصاص داده شد که اتفاق خوبی بود. با این وجود اگر بانوان ورزشکار اصفهان مشکلاتی داشته باشند می‌توانند با ما مطرح کنند و ما هم تا جایی که در اختیاراتمان باشد پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 364495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.