جشنواره فرهنگی هنری "امین" برگزار می‌شود

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در آستانه دهه مبارک فجر و به منظور شناسایی و رتبه‌بندی آثار و دستاوردهای فرهنگی هنری طلاب خواهر استان اصفهان جشنواره فرهنگی هنری "امین" برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی اظهار کرد: با برگزاری جشنواره امین توانمندی و مهارت های فرهنگی هنری بالقوه و بالفعل در حوزه علمیه خواهران را کشف کرده و فضای همدلی، هم افزایی، تعامل و تبادل دانش و مهارت در بین طلاب به وجود می‌آید.

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: خواهران طلبه با فعالیت های هنری خواهند توانست موج تبلیغی مورد نیاز در جامعه را به وجود آورده و در تداوم و ثبات اندیشه و هنر در فعالیت های تبلیغی ثابت قدم باشند.

وی تعداد رشته های جشنواره را ۱۸ مورد بیان کرد و گفت: هنرهای ادبی، تجسمی، تصویری و شفاهی محورهای جشنواره بدون موضوع محتوایی خاص است و موضوع بخش ویژه "زندگی علمی و اجتماعی بانو مجتهده امین" است.

شجاعی از مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: آیین اختتامیه، اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز در تاریخ هفتم اسفند ماه ۱۳۹۷ به همراه نمایشگاهی از آثار برگزار می شود.

رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: طلاب خواهر علاقه‌مند و ساکن استان اصفهان اعم از محصل و یا فارغ التحصیل می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 364437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.