۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
از منطقه ۱۰ چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی ساماندهی خیابان هفت تیر حد فاصل خیابان پروین تا خیابان سپیده کاشانی شامل مناسب‌سازی پیاده‌روها و تعریض خیابان آغاز شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای ساماندهی خیابان هفت تیر ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان سال تکمیل شود.

وی افزود: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با ۲۲۰۰ هکتار مساحت و ۱۷ محله، دومین منطقه پرجمعیت شهر اصفهان به شمار می‌رود و حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است و پروژه‌های زیادی در آن تعریف شده است؛ برخی پروژه‌ها که در بودجه ۹۷ قرار گرفته به سرانجام رسیده، تعدادی در حال اتمام و برخی دیگر نیز به زودی آغاز می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه از جمله پروژه‌های این منطقه تملک بخشی از رینگ چهارم به طول یک کیلومتر و تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی به صورت مشترک با منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان است، گفت:. برای اجرای بخشی از رینگ که در محدوده منطقه ۱۰ واقع شده، اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

شهبازی تاکید کرد: در کنار پروژه‌های عمرانی فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی زیادی نیز در سطح منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شده است؛ سعی کردیم پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی را در محله‌های مختلف منطقه ۱۰ توزیع کنیم، در این راستا بیشتر خیابان سازی‌ها در نقاط کمتر برخوردار اجرا شده است.

کد خبر 364430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.