آسفالت خیابان کمال اسماعیل سال آینده بازسازی می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان اظهار کرد: روکش آسفالت خیابان کمال اسماعیل پس از اتمام عملیات فاضلاب انجام می‌شود.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: بازسازی روکش آسفالت خیابان کمال اسماعیل به دلیل اجرای عملیات اصلاح شبکه فاضلاب، امسال اجرا نشده است، اما پس از اتمام این پروژه در بهمن ماه، در دستورکار ‌سال آینده شهرداری منطقه قرار می‌گیرد؛ البته آسفالت کشی خیابان کمال اسماعیل در حاشیه رودخانه زاینده رود سه سال پیش انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حالت عادی، روکش آسفالت یک خیابان باید هر هشت تا ۱۰ سال مجددا بازسازی شود، اما چنانچه عملیاتی انجام شده و یا خسارتی به آسفالت وارد شود، بازسازی روکش باید در بازه زمانی کمتری انجام شود.

کارگر افزود: در صورتی که قسمتی از روکش آسفالت نیاز به ترمیم و بازسازی داشته باشد نباید اختلاف سطح یا شیب در سطح خیابان ایجاد شود بنابراین چنانچه تصمیم به بازسازی روکش گرفته شود این اقدام باید از یک چهارراه به چهارراه دیگر و در یک مقطع زمانی مشخصی انجام گیرد تا ناهماهنگی و اختلاف سطح ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت عمران شهرداری اصفهان وظیفه روکش آسفالت خیابان‌های اصلی شهر را بر عهده دارد، اما بودجه آسفالت کوچه‌ها و معابر فرعی مناطق از ردیف‌های اعتباری تخصیص یافته مناطق در هر سال تامین می‌شود.

کارگر افزود: عملیات پروژه میدان امام علی(ع) و محوطه جلوخان مسجد جامع، اتصال پیاده‌راه چهارباغ به خیابان سپه وقسمت میانی چهارباغ از جمله اولویت‌های شهرداری منطقه سه در سال آینده است.

کد خبر 364422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.