عربستان هم صعودش را مسجل کرد

تیم ملی عربستان با پیروزی نه چندان سخت برابر لبنان صعود زودهنگام خود را مسجل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه E جام ملت‌های آسیا، امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، تیم‌های لبنان و عربستان در ورزشگاه آل مکتوم دوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر عربستان به پایان رسید.

عربستان که در دیدار اول خود با اقتدار و ۴ گل برابر کره شمالی به پیروزی رسیده بود برابر لبنان نیز بازی را خوب آغاز کرد و بعد از گذشت ۱۲ دقیقه از آغاز بازی توسط فهد الموالد به گل رسید. عربستان که در طول بازی بر حریف خود مسلط بود و توپ و میدان را در اختیار داشت در نیمه دوم هم برتری خود را با به ثمر رساندن یک گل دیگر در دقیقه ۶۶ توسط حسین المقهوی تثبیت کرد تا با دومین پیروزی صعود خود را از این گروه مسجل کند.

عربستان با پیروزی در این دیدار ۶ امتیازی شد و با خیالی آسوده صدر جدول گروه را برای خود حفظ کرد. در دیگر دیدار این گروه فردا قطر و کره شمالی به مصاف هم می‌روند و تنها در صورتی صدر جدول از عربستان گرفته می‌شود که قطر به پیروزی ۵ بر صفر برسد.

ترکیب دو تیم در این دیدار به شرح زیر است:

لبنان: مهدی خلیل، رابرت ملکی، معتز بالله الجنیدی، جوان العمری، جورج فلیکس ملکی، هیثم فاعور(۷۳- ربیع عطایا)، علی حمام، قاسم الزین، محمد حیدر(۸۷- محمد زین طحان)، حسن معتوق(۷۶- نادر مطر) و هلال الحلوه

سرمربی: مای‌دراگ رادولوویچ

عربستان: محمد العویس، محمد آل فتیل، علی هادی البلیهی، محمد البریک، حمدان الشمرانی، عبدالله عطیف (۸۵- ابراهیم غالب)، عبدالعزیز البیشی(۷۹- عبدالرحمن غریب)، حسین المقهوی، هتان باهبری، سالم الدوسری و فهد المولد(۷۳- یحیی الشهری(

سرمربی: خوان آنتونیو پیتزی

همچنین برنامه بازی‌های فردای جام ملت‌های آسیا که آخرین روز دور دوم مرحله گروهی به شمار می‌رود به شرح زیر است:

گروه E:

۱۴:۳۰ – کره شمالی- قطر

گروه F:

۱۷:۰۰ – عمان- ژاپن

۱۹:۳۰- ترکمنستان- ازبکستان

کد خبر 364395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.