۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
 پل چمران قفل شد

به دلیل پارک‌های حاشیه‌ای و حجم بالای خودروهای عبوری، مسیر ورود به سمت بزرگراه چمران ترافیک، بسیار سنگین و قفل شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز _شنبه ساعت۱۹_ در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا، تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، زیرگذر میدان امام علی به سمت خیابان علامه مجلسیترافیک زیادی دارد در این محور پارک دوبل خودروها باعث کُندی تردد شده است.

رانندگان خودروها در خیابان سعادت آباد و  شیخ صدوق شمالی در ترافیک سنگینی گرفتار شده‌اند، میدان آزادی ورودی خیابان دانشگاه ترافیک سنگینی دارد.

در بیشتر ورودی و خروجی های بزرگراه‌های شهید آقابابایی، شهید اردستانی و شهدای صفه ترافیک نیمه سنگین وجود دارد، در خیابان‌های منتهی به پل غدیر نیز حجم زیادی از خودروها دیده می‌شود.

حرکت لاک پشتی خودروها را می‌توان در خیابان‌های حاشیه زاینده رود نظیر مشتاق، کمال اسماعیل، مطهری و آبشار مشاهده کرد.

رو به روی پایانه مسافربری کاوه از سمت پل چمران به سمت خیابان جابرانصاری نیز ترافیک سنگینی دارد، هر دو مسیر رفت و برگشت روگذر خیابان امام خمینی(ره) روان دیده می‌شود.

رفت و آمد خودروها در خیابان‌های فلسطین، فردوسی، آمادگاه و شمس آبادی بسیار شلوغ است، در واقع این خیابان‌ها به پارکینگ خودروها تبدیل شده است.

به شهروندانی که حوصله شلوغی و گرفتارشدن در ترافیک بسیار سنگین را ندارند، توصیه می‌شود به هیچ عنوان مسیر بزرگراه شهید خرازی را برای رسیدن به مقصد انتخاب نکنند.

هر چند در این ساعات ترافیک در اکثر خیابان‌های شهر دیده میشود، اما با در نظر گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن صبوری در رانندگی می‌توانیم سفر درون شهری بی‌خطری داشته باشیم.

کد خبر 364385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.