پیروزی بی دردسر عراق برابر یمن/ سرگروهی به دیدار آخر کشید

دیدار هم گروه‌های ایران با پیروزی تیم ملی عراق به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه D جام ملت‌های آسیا امروز از ساعت ۱۷ به وقت ایران تیم‌های عراق و یمن در ورزشگاه شارجه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر عراق همراه بود.

عراق که از دیدار اول خود برابر ویتنام به سختی ۳ امتیاز گرفته بود در حالی به مصاف یمن می‌رفت که با توجه به پیروزی ۲ بر صفر ایران برابر ویتنام، نیاز داشت تا برابر یمن به پیروزی ۶ بر صفر یا بهتر برسد که صدرنشین جدول گروه D شود. عراق اما با وجود اینکه بازی را خوب آغاز کرد و در دقایق ۱۱ و ۱۹ دو بار توسط مهند علی و بشار رسن به گل رسید در ادامه تنها یک بار آن هم در دقیقه ۹۳ توسط علا عباس به گل رسید تا با پیروزی ۳ بر صفر زمین را ترک کند.

بدین ترتیب عراق با ۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ایران در رده دوم جدول می‌ایستد و اگر می‌خواهد به عنوان صدرنشین گروه D صعود کند و در ادامه راه هموارتری داشته باشد باید ایران را در بازی آخر مرحله گروهی ببرد، در غیر اینصورت شاگردان کارلوس کی‌روش در ایران با تساوی در بازی آخر هم به هدف خود یعنی صدرنشینی می‌رسند.

در سوی دیگر دو تیم بدون امتیاز یمن و ویتنام در بازی پایانی تنها با برد می‌توانند شانس صعود به عنوان تیم سوم را داشته باشند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (۱۱- عراق)- حرکت انفرادی مهند علی داخل محوطه جریمه یمن با شوت زیبای او همراه شد تا گل اول به ثمر برسد.

۲-۰ (۱۹- عراق)- شوت بشار رسن از پشت محوطه جریمه یمن با برخورد به پای مدافع حریف تغییر مسیر داد و سپس با برخورد به تیر دروازه تبدیل به گل شد.

۳-۰ (۹۲- عراق)- روی یک ارسال از سمت چپ، توپ جلوی پای علا عباس افتاد و این بازیکن به راحتی از چند قدمی دروازه گل سوم را به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم در این دیدار به شرح زیر است:

یمن: سعود السوادی، عمار حمصان، مدیر عبدربه، محمد با رویس،احمد علی الحیفی (۴۶- احمد سعید)، حسین الغازی (۳۰- وحید محمد الخیاط)، علاء الصاصی (۸۳- احمد نبیل)، عبدالواسع المطری، احمد السروری و عماد منصور توفیق

سرمربی: جان کوشیان

عراق: جلال حسن جاسم، علی عدنان کاظم، علاء علی مهاوی، احمد ابراهیم خلف، ربین غریب سولاقا، همام طارق فرج (۵۴- امجد عطوان کاظم)، صفاء هادی عبدالله، بشار رسن بنیان، حسین علی السعیدی (۸۹- محمد داوود)، احمد یاسین غنی و مهند علی کاظم (۷۱- علاء عباس)

سرمربی: سرکو کاتانچ

کد خبر 364384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.