آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای توسعه طرح تحول سلامت

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از آمادگی کامل این دانشگاه برای تکمیل، توسعه و نهادینه سازی طرح تحول سلامت در نظام ارایه خدمات بهداشتی و درمانی کشور خبرداد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، طاهره چنگیز با اشاره به تأکید سرپرست جدید وزارت بهداشت بر تداوم سیاست ها و برنامه های تحول نظام سلامت، گفت: تسلط، نگاه ژرف و سابقه مدید دکتر نمکی در مقوله مدیریت استراتژیک سلامت، نویدبخش تداوم روزهای خوب سلامت و ارتقای کمی و کیفی خدمات این حوزه در ابعاد مختلف آن خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت های قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حوزه بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش و فناوری افزود: با توجه به رویکرد جامع الاطراف سرپرست وزارت بهداشت، در ماهها و سالهای آتی، ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جهت تکمیل، توسعه و نهادینه سازی طرح تحول سلامت در نظام ادغام یافته ارایه خدمات بهداشتی و درمانی، بیش از پیش به کارگیری شده و توسعه خواهد یافت.

چنگیز با اشاره به توان این دانشگاه در حوزه های برنامه ریزی و اجرایی، ادامه داد: تکالیف برجای مانده از برنامه های پنجم و ششم توسعه در حوزه سلامت، توسعه پزشکی خانواده، نظام ارجاع و دستورالعمل های بالینی از جمله محورهای مورد تاکید سرپرست وزارت بهداشت است و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در این مسیر تمام توان و ظرفیت های خود را به کار خواهد بست.

کد خبر 364381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.