دعوت فوتبالی فرشادجو و بهترین تجربه امیر جعفری

نیمی از مردم افرادی هستند که چیزهایی برای گفتن دارند ولی قادر به بیان آن نیستند و نیمی دیگر افرادی هستند که چیزی برای گفتن ندارند اما مدام در حال حرف زدن هستند.

کوروش تهامی که با فیلم رگ خواب، نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اش به ثبت رسانید، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

نیمی از مردم افرادی هستند که چیزهایی برای گفتن دارند ولی قادر به بیان آن نیستند و نیمی دیگر افرادی هستند که چیزی برای گفتن ندارند اما مدام در حال حرف زدن هستند. ( رابرت فراست) 

شبنم فرشادجو، بازیگر تئاتر و تلویزیون با پست کردن ویدیویی در اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست تا به کمپین پاس گل بپیوندند:

سلام، امروز میخوام از همتون دعوت کنم که به کمپین پاس گل بپیوندین. مهم نیست فوتبالی هستین یا نیستین، این یه دعوت از همه اوناییه که#همراه تیم هستن و میخوان به بچه های تیم ملی فوتبال، انرژی و امید بدن. قراره تو این کمپین پاس گل بدیم به تیم ملی و هممون امیدواریم که این پاس گل، توی بازی ها بهشون برسه. برای پیوستن به این کمپین، باید دوستامونو دعوت کنیم و توپ رو بهشون پاس بدیم و دیگه اینکه هم اسم اون دوست ها رو توی ویدیومون بگیم و هم اونا رو تگ کنیم. 

هوتن شکیبا که این شب ها با نمایش بینوایان روی صحنه است با قرار دادن این عکس در اینستاگرامش، تولد اشکان خیلی نژاد، کارگردان تئاتر را تبریک گفته است:

علاقه تو به تجربه کردن و رشد کردن آموزنده اس. ما دیگه یه خانواده شدیم، تولدت مبارک اشکان. میدونم تو هم همیشه از هنر و خلاقیت من دهنت باز میمونه. . .

پ ن : عکس قدیمیه ولی حس روزهای خوبه 

رویا میرعلمی، بازیگر نیز با انتشار تیزر نمایش زندانی خیابان دوم در صفحه شخصی اش آورده است:

پرمخاطب ترین تئاتر سال ٩٦ تماشاخانه ایرانشهر، در کانادا به روی صحنه می رود.

گروه اجرایی نمایش کمدی زندانی خیابان دوم به کارگردانی مه لقا باقری، بعد از استقبال بی نظیر مخاطبان در ایران، میزبان ایرانیان مقیم کانادا خواهد بود. به دلیل محدودیت زمانی، این نمایش فقط یک اجرا در ونکوور، یک اجرا در تورنتو و یک اجرا در مونترال خواهد داشت. 

امیر جعفری که این روزها قانون مورفی را روی پرده سینماها دارد، با پست کردن عکسی از خود در فیلم سینمایی من می ترسم در صفحه اینستاگرامش، اینگونه توضیح داده است:

خوشحالم که فرصتی دست داد تا برای دومین بار پس از همکاری موفق قاعده تصادف، جلوی دوربین بهنام بهزادی رفتم و امیدوارم تا همیشه این همکاری ادامه پیدا کند. کار کردن با این کارگردان دقیقا خود سینماست چرا که نگاه او و نظمی که در حین کار در تمام بخش های تولید دیده میشود، کاملا حرفه ای و فراتر از انتظار است. من می ترسم یکی از بهترین تجربه های من در سینماست و منتظرم خیلی زود نتیجه آن را ببینم. 

کد خبر 364361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.