سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان منصوب شد

با حکم استاندار اصفهان حجت اله غلامی به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در حکم عباس رضایی خطاب به حجت اله غلامی آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان منصوب می شوید. تقویت همکاری و همدلی و انسجام بین کلیه مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران بخش عمرانی استان نظارت و پیگیری جدی در تکمیل طرح های عمرانی استان، نظارت بر فعالیت های شهرداری‌های استان، از جمله انتظارات اصلی از جنابعالی می باشد.

امید است در توسعه، تکمیل و به بهره برداری رساندن ابر پروژه های استان با توجه ویژه به مسئله آب و محیط زیست، ایجاد تعادل منصفانه بین مناطق استان و جذب سرمایه های داخلی و خارجی برای انجام پروژه های بزرگ عمرانی و همفکری و همراهی کلیه مدیران استانداری و مدیران اجرایی، فرمانداران و شهرداران و نیز سایر وظایف ذیربط موفق و مؤید باشید.

موفقیت جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاستهای دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

کد خبر 364359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.