وضعیت پروژه میدان شهدای هسته‌ای تا قبل از نوروز مشخص می‌شود

شهردار اصفهان گفت: حدفاصل میدان شهدای هسته‌ای تا خیابان روشن‌دشت به آزادسازی نیاز دارد؛ این مهم در حال حاضر در اولویت شهرداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز ( شنبه) در حاشیه بازدید از شهرداری منطقه چهار اصفهان اظهارکرد: عملیات عمرانی طرح میدان شهدای هسته‌ای در قالب چند پروژه تعریض خیابان سلمان فارسی، ساماندهی میدان شهدای هسته‌ای و تعریض خیابان روشن دشت تعریف شده است؛ در راه پیشرفت پروژه میدان شهدای هسته‌ای چند مانع کوچک وجود دارد که با حمایت و پیگیری شهرداری منطقه چهار رفع خواهد شد، البته مشکلات فازهای یک و دو نیز مرتفع شده‌ است.

وی افزود: حدفاصل میدان شهدای هسته‌ای تا خیابان روشن‌دشت به آزادسازی نیاز دارد؛ این مهم در حال حاضر در اولویت شهرداری قرار دارد، امیدواریم به زودی این مورد نیز به سرانجام برسد.

شهردار اصفهان درباره زمان احتمالی بهره‌برداری از پروژه اضافه کرد: انتظار داریم که شهرداری منطقه چهار در اولین فرصت آزادسازی این محدوده را انجام داده و آن‌ها را مورد بهره‌برداری قرار دهد؛ برای فاز اول باید قراردادی تعیین تکلیف شود که آن نیز تا پایان هفته نهایی خواهد شد؛ با احتساب این موارد امیدواریم وضعیت پروژه تا پیش از نوروز مشخص شود.

نوروزی درباره اجرایی شدن مصوبه الحاق کردآباد به منطقه چهار شهرداری اصفهان نیز اظهارکرد: کردآباد برای شهرداری از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که این منطقه از نظر خدمات شهری دچار عقب افتادگی و محرومیت است در این راستا در لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری، ردیف فعال و پایداری برای این موضوع در نظر گرفته شده است و بحث الحاق آن با جدیت دنبال می‌شود؛ البته موضوع الحاق، یک سری مراحل قانونی دارد؛ ابتدا باید به تصویب کمیسیون ماده پنج برسد، سپس به شورای عالی شهرسازی ارجاع داده شده و پس از طی این فرآیند، امیدواریم که الحاق به سرعت انجام شود.

وی اضافه کرد: همچنین اصلاحاتی در مسیرها و در بخش‌های نزدیک به میدان کردآباد در دستور کار قرار دارد، البته این قسمت‌ها پیش از این به شهرداری منطقه چهار ملحق شده‌ است؛ به طور کلی انتظار می‌رود که وضعیت این بخش از شهر نیز به زودی مشخص و حل شود.

شهردار اصفهان درباره فاز دوم پردیس اشراق نیز گفت: همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شده، بستر لازم برای پیشرفت این پروژه عمرانی فراهم نبوده، اما امیدواریم به محض آماده شدن پیش‌نیازها، مناقصات برگزار شود و با مشارکت بخش خصوصی آن را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 364349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.