حاشیه‌های کنسرت شوالیه آواز

کنسرت شهرام ناظری به دلیل بی نظمی در اطلاع رسانی در شب اول با نارضایتی بخش زیادی از مردم همراه بود این در حالی است که شرکت برگزار کننده می‌گوید "برای تمام موارد تدارکات لازم را دیده و بی نظمی را مربوط به مردم می داند."

به گزارش خبرنگار ایمنا، کنسرت شوالیه آواز که قرار بود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه _پنجم و ششم دی ماه_ در اصفهان برگزار شد، دو روز قبل از برگزاری به دلیل بیماری شهرام ناظری لغو شد. فردای آن روز کلیپی از این هنرمند در فضای مجازی منتشر شد که با عذر خواهی از مردم هنردوست اصفهان، به آنها وعده اجرایی دیگر در آینده‌ای نزدیک را می‌داد.

شهروندانی که برای حضور در کنسرت بلیت تهیه کرده بودند با مشاهده فیلم و تماس مجریان شرکت موج آرام مبنی بر برگزاری کنسرت در پنجشنبه و جمعه دو هفته بعد _۲۰ و ۲۱ دی ماه_ بلیت خود را پس نگرفتند.

روز اول کنسرت شهرام ناظری همراه بود با ازدحامی از مردم که در ورودی تالار رودکی با این جمله از برگزار کنندگان مواجه شدند که "بلیت شما برای فردا است!" و در برابر اعتراض مردم تنها گفته می‌شد که با ارسال پیامک روز حضور همه خریداران بلیت اعلام شده است.

سعید که راهی طولانی را از فولادشهر برای حضور در کنسرت طی کرده به خبرنگار ایمنا گفت: برای من هیچ پیامکی نیامده، تنها یک نفر تماس گرفت و گفت که بلیت شما برای روز اول و همان صندلی محفوظ است. اما بعد خلاف آن را گفتند.

سعید تنها فردی نیست که راهی طولانی آمده، عباس نیز که به همراه همسرش از شهرضا برای شرکت در این کنسرت آمده بود، گفت: ما بعد از شنیدن مریضی استاد می‌خواستیم بلیت را کنسل کنیم اما مجریان شرکت ما را متقاعد کردند که هفته دیگر کنسرت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امروز با کمال تعجب می گویند بلیت شما برای فردا است و بهتان پیامک داده‌ایم با وجودی که من هیچ پیامی جز تماس تلفنی دریافت نکردم. شب اول کنسرت هم تا ساعت ۲۱ در تالار ایستادیم تا شاید مجریان برگزاری برای ما که حداقل راهی طولانی را آمده بودیم فکری کنند، اما پس از یک ساعت معطلی گفتند اگر بخواهید پولتان را پس می‌دهیم.

ناهید که به همراه دو فرزند، همسر و خواهرش در روز اول کنسرت حضور یافته بود، گفت: رفتار برگزار کنندگان در برابر نارصایتی مردمی که پس از ساعتها معطلی منتظر حداقل یک عذرخواهی بودند بسیار بد بود، جز یک خانم و دو پسر جوانی که مقابل در ایستاده بودند و بلیت‌ها را چک می‌کردند هیچ کسی حاضر نشد به مردم پاسخگو باشد.

وی افزود: شرکت موج آرام در برابر اعتراض مردم مدعی بود که ما اشتباه کرده‌ایم در حالیکه تعداد افرادی که این اتفاق برای آنها افتاده، کم نبود.

رضا نامداری نیز یکی دیگر از افرادی است که در روز اول کنسرت به همراه دوستش حضور یافته و با جمله " برای شما پیامک داده‌ایم" مواجه شده، گفت: من پیامک دریافت کردم اما دقیقاً در پیامک نوشته بودند ۲۰ دی ماه، اما شرکت بلیت را که دید، اعلام کرد اشتباه آمده‌اید.

وی افزود: این بی برنامگی از طرف شرکت موج آرام رخ داده و باید علاوه به مردم، به استاد نیز پاسخگو باشند که اینگونه موجب نارضایتی طرفداران وی که برخی از راه دور آمده‌اند، شدند. این برای من درس عبرتی شد که از این به بعد هنگام تهیه بلیت کنسرت به شرکت برگزار کننده توجه کنم.

پژمان کلانی،مدیر موسسه موج آرام در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اعتراضاتی که مردم پیرامون این کنسرت داشته‌اند، گفت: کسانی که بلیت برای پنجم و ششم داشتند باید ۲۰ و ۲۱ دی ماه برای اجرا می‌آمدند و بسیاری از علاقه‌مندان به حضور به جای اینکه ۲۱ دی ماه در سالن حاضر شوند بیستم آمده بودند و با توجه به اینکه پیام کوتاه برای همه ارسال و تاریخ دقیق ذکر شده بود باز هم مردم اشتباه کرده بودند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نزدیک به چهل نفر این اشتباه را کرده بودند اما ما صندلی خالی در نظر گرفته بودیم و مردم در جاهای خود نشستند و هیچ کس پشت درهای سالن نماند.

وی در خصوص پیام‌های ارسال شده نیز گفت: هنگام ثبت نام یک شماره برای ارسال پیامک به سایت ارائه می‌کنند و ما به همان شماره سه پیام ارسال کردیم اما متاسفانه مردم نمی‌خواستند روی نظم وارد شوند چرا که ۲۱ دی جمعه بود و شنبه بسیاری از افراد باید سر کار می رفتند و می‌خواستند پنجشنبه با خیال راحت وارد شوند، ما در شب کنسرت درگیری‌های فیزیکی هم داشتیم تا جایی که من خودم آمدم و با لب تاب نشان دادم که پیام‌ها ارسال شده است و پاسخ بسیاری را حضوراً دادم و با توجه به صندلی‌هایی که تدارک دیده بودیم مشکلات رفع شد.

کلانی با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ نفر مرجوعی داشته‌ایم، اضافه کرد: تمام پول‌های افرادی که بلیت خود را مرجوع کردند بازگردانده شده است و اگر احتمالاً کسی واریز پول برای او انجام نشده در دو روز آینده انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، به گفته شرکت کنندگان شب اول هیچ کدام از مدیران شرکت حاضر به پاسخگویی نبوده و در سالن را بسته‌اند و در مقابل اعتراض مردم، شماره کارت آنها را برای بازگرداندن پول بلیت گرفته‌اند، و تاکنون نیز هیچ پولی واریز نشده است. این در حالی است که شرکت برگزار کننده  اعتراضات را وارد نمی داند و مدعی است  برای کسانی که به اشتباه در روز مقرر در سالن حاضر نشدند صندلی تدارک دیده بودند و هیچ کس دست خالی از این کنسرت بازنگشته است.

کد خبر 364341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.