مبارکه و فلاورجان، صدرنشین مسابقات جام روستا در شهرضا

شهرضا - رییس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرضا گفت: تیم‌های مبارکه و فلاورجان به عنوان برگزیده مرحله نخست رقابت‌های جام روستا در شهرضا معرفی شدند.

روح‌الله رضایی‌رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال دهیاری‌های استان به میزبانی این شهرستان، اظهار کرد: این رقابت‌ها به مناسبت دهه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف شناسایی توانمندی ورزشی روستاییان در این رشته ورزشی برگزار شد.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها با حضور چهار تیم از شهرستان‌های سمیرم، مبارکه، شهرضا و فلاورجان در سالن شهید طحانی شهرضا برگزار شد.

رییس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرضا ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها تیم فلاورجان با هشت گل زده و پنج گل خورده و تیم شهرستان مبارکه با ۹ گل زده و چهار گل خورده و تفاضل بیشتر به عنوان تیم‌های برتر به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافتند.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام روستا در پنج منطقه استان اصفهان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از هر منطقه دو تیم برتر به مرحله بعدی که با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

رضایی‌رحیمی یادآور شد: این هیئت در سه سال گذشته در جایگاه نخست استان قرار داشته است.

وی از وجود شش خانه ورزش روستایی و چهار سالن ورزشی در مناطق روستایی شهرضا خبر داد و افزود: در سالیان اخیر فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی زیادی مانند جشنواره ورزش‌های بومی و محله‌ای در ۴۰ رشته، در شهرستان برگزار شده است.

کد خبر 364335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.