راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخ محکمی به عهد شکنان برجام خواهد بود

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: بکارگیری توان داخلی و ایستادگی در برابر دشمنان برای پیشرفت کشور لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به بدعهدی های صورت گرفته نسبت به برجام اظهارکرد: کشورهای اروپایی همانند آمریکا به تعهداتشان عمل نکردند و علی رغم قول مساعد برای بازگشایی مسیر اقتصادی با ایران اما این کار انجام نشد.

وی افزود: بکارگیری توان داخلی و ایستادگی در برابر دشمنان برای پیشرفت کشور لازم است و با ارتباط های بین المللی و خوش بینی به کشورهای اروپایی و آمریکایی موفقیت هایی بدست نمی آید و فرصت ها را نیز از دست می دهیم.

امام جمعه تیران و کرون با اشاره به ارتباطات بین کشورهای اروپایی و آمریکا تصریح کرد: این بعدعهدی ها از وجود ارتباط و هماهنگی بین این کشورها برای ایستادگی در برابر انقلاب اسلامی ایران حکایت دارد و باید نسبت به این توطئه ها هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: ایستادگی و مقاوم در برابر دشمنان و بهره گیری از ظرفیت های داخلی به توسعه کشور و رفع مشکلات و چالش ها بیش از سایر راه ها کمک می کند و باید نقاط ضعف داخل کشور رفع و همه با همبستگی برای خدت به مردم و جامعه پیش بروند.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه ایران باید پاسخ محکمی به عهدشکنی ها بدهد، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شکوه و عزت برگزار و شعار مرگ بر آمریما و عهد شکنان پاسخ محکمی به کشورهای عهد شکن عضو برجام خواهد بود.

وی با اشاره به شکست آمریکا در برابر ایران خاطر نشان ساخت: دولت آمریکا با انواع نبردها و ابزارها ، قادر به تحقق اهداف خود نبوده و همواره سعی بر تحریم و ایجاد بسترهای ظالمانه علیه ملت ما داشته است اما این رفتارها پایان می یابد و نتیجه ای ندارد.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه عربستان حامی و سرباز خوبی برای آمریکا نبود، گفت: در حال حاضر کشور ایران با شکوه و ایستادگی پیش می رود و زمینه های فعالیتش بیش از پیش فراهم می شود ، اما امریکا در برابر سیاست های ما خود باخته است.

وی خروج از سوریه را شکست بازر آمریکا دانست و گفت: در حال حاضر نیز به دنبال ایجاد بستر برای تشکیل اتحادیه کشورهای عربی است اما این کشورهای عربی با همدیگر متحد نمی شوند و سیاست های آمریکا را اجرایی نمی کنند و عربستان نیز در این مسیر کم آورده است.

کد خبر 364272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.