افزایش غلظت آلاینده‌ها در اصفهان/کاهش دو درجه ای دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان گفت: در کلانشهر اصفهان شرایط افزایش غلظت آلاینده‌های جوی برای روز شنبه پیش بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی طی دو روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی پایدار بر روی آسمان استان حاکم خواهد بود بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در کلانشهر اصفهان شرایط افزایش غلظت آلاینده‌های جوی برای روز شنبه پیش بینی می‌شود، افزود: از روز یکشنبه با ورود موج ناپایدار از مناطق غربی پدیده افزایش ابر و کاهش میزان غلظت آلاینده‌ها پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان در خصوص میانگین دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده گفت: میانگین دمای هوا  یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان  در گرم‌ترین ساعات ۹ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات بامداد فردا نیز به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

هنرمند خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی، چادگان با ۱۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و کاشان با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 364255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.