پایان ناکامی میزبان جام

شاگردان آلبرتو زاکرونی با شکست هند موفق به کسب نخستین برد در جام ملت‌های ۲۰۱۹ شدند.

به گزارش ایمنا تیم ملی امارات که در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا غافلگیر شد و در دیدار مقابل بحرین به زحمت به تساوی یک بر یک رسید، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف ملی پوشان هند رفت؛ تیم ملی هند که در بازی اول به شکل ناباورانه‌ای به برد ۴ بر یک مقابل تایلند دست یافت، امیدوار بوددر بازی امشب هم از امارات میزبان حداقل یک امتیاز بگیرد تا راه همواری برای صعود از مرحله گروهی پیدا کند.

شرح گل

هند صفر - امارات ۱ (دقیقه ۴۱: خلفان مبارک): علی مبخوت بعد از نفوذ سریع از سمت راست زمین و سر توپی که زد، خلفان مبارک را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او از زاویه بسته بعد از برخورد به اِداسودیکا وارد دروازه هند شد.

هند صفر - امارات ۲ (دقیقه ۸۸: علی مبخوت): پاس بلند علی حسن از میانه زمین به پشت مدافعان هند، به علی مبخوت رسید که این بازیکن با سر توپ زیبا به پریتام کوتال و شوت دقیق پای راست، دومین گل امارات را به ثمر رساند.

لحظات حساس

دقیقه ۷: پریتام کوتال با نفوذ از سمت راست محوطه جریمه امارات به دنبال ایجاد حمله بود که ضربه او را اسماعیل احمد با تکل به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸: ارسال دقیق آنیرود تاپا به مقابل محوطه ۶ قدم را چینگان با ضربه سر زد که توپ با کمترین فاصله از دروازه امارات به اوت رفت.

دقیقه ۱۱: آشیک کورنین قصد داشت با شوت چیپ از میانه زمین گلزنی کند که خالد عیسی به راجتی توپ را جمع کرد.

دقیقه ۱۱: سونیل چتری با توپ‌گیری عالی در میانه زمین، پاس در عمق زیبایی به کورنین داد که این بازیکن در موقعیت تک به تک نتوانست گلزنی کند و شوت پای چپ او را خالد عیسی با واکنشی تماشایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۳: ضربه سر چینگان روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین از کنار دروازه امارات به اوت رفت.

دقیقه ۲۲: شوت علی مبخوت از پشت محوطه جریمه قدرت لازم را نداشت و از کنار دروازه هند عبور کرد.

دقیقه ۳۰: اسماعیل احمد نزدیک بود با اشتباه در محوطه جریمه، دروازه خودی را باز کند که خالد عیسی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۸: شوت بندر الاحبابی از سمت راست محوطه جریمه هند به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۹: اسماعیل الحمادی به دنبال فرار از سد مدافعان هند برای گلزنی بود که سینگ‌ساندهو با خروج به موقع از دروازه توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۰: بندر الاحبابی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه راه دور او را دروازه‌بان هند مهار کرد.

دقیقه ۴۳: سینگ‌ساندهو شروع مجدد فوق‌العاده‌ای داشت تا توپ با اشتباه اسماعیل احمد به سونیل چتری برسد، اما شوت زمینی این بازیکن با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه امارات به اوت رفت.

دقیقه ۵۳: لالپخولا قصد داشت با شوت نوک پا، همانند دیدار اخیرشان برابر تایلند، امشب هم دروازه امارات را باز کند که ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۵: شوت محکم و زیبای سینگ به زیر طاق دروازه امارات برخورد کرد و دور شد.

دقیقه ۵۸: ضربه ایستگاهی سونیل چتری از پشت محوطه جریمه از روی دروازه امارات به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: خلیفه مبارک بهترین فرصت برای زدن گل دوم امارات را داشت ولی برخورد توپ به پای او موجب شد تا سینگ‌ساندهو توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه ۷۵: شوت اسماعیل الحمادی به تیرک عمودی دروازه هند برخورد کرد و در ادامه به پای سینگ‌ساندهو اصابت داشت و با خوش شانسی این دروازه‌بان به کرنر رفت.

دقیقه ۳+۹۰: ارسال خطرناک اوداسودیکا را نزدیک بود محمد غریب به اشتباه وارد دروازه خودی کند که با بدشانسی هندی‌ها توپ به تیرک افقی دروازه امارات برخورد کرد و دفع شد.

کد خبر 364232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.