شگفتی سازی ویتال و شاگردانش در جام ملت ها

شگفتی‌سازی ویتال بورکلمانز و شاگردان‌اش در دومین بازی جام ملت‌ها نیز ادامه پیدا کرد و این تیم موفق به برتری مقابل سوریه شد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی اردن که نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا را با نمایشی خیره کننده و برتری مقابل استرالیا پشت سر گذاشته بود، از ساعت ۱۷ امشب در استادیوم خلیفه بن زاید العین به قضاوت دونگ جین کیم از کره جنوبی، مقابل تیم ملی سوریه یک امتیازی قرار گرفت.

شاگردان ویتال بورکلمانز همانند دیدار برابر استرالیا، امشب هم کاملا سوار بر بازی بودند و با وجود اینکه حملاتی روی دروازه خودی دیدند، اما توانستند با نمایشی بهتری و بازی منطقی خود در دقیقه ۲۶ بعد از پاس در عرض سالم العجالین و شوت زمینی یوسف الرواشده که در محوطه ۶ قدم به پای موسی التعمری برخورد داشت، به گل اول رسیدند.

اردنی‌ها که در دیدار برابر استرالیا روی ارسال موسی التعمری به گل برتری رسیده بودند، امشب هم در دقیقه ۴۳ روی سانتر پای چپ دقیق او و ضربه سر طارق خطاب، مدافع پیشتاخته خود گل دوم را برابر سوریه به ثمر رساندند و با پیروزی به رختکن رفتند.

تیم ملی سوریه که بازی را از دست رفته می‌دید، همانند مسابقه اخیرش برابر فلسطین نتوانست با وجود بهره‌مندی از عمر خربین و عمر السومه به گل برسد و حملات‌اش بی‌ثمر بود تا در نهایت اردن به پیروزی ۲ بر صفر دست یابد؛ سوری‌ها با این باخت یک امتیازی ماندند و شرایط دشواری برای صعود از مرحله گروهی پیدا کردند.

اردن که شگفتی‌ساز بی چون و چرای جام ملت‌های آسیا است، با دو پیروزی متوالی برابر استرالیا و سوریه که مدعیان اصلی صعود از دور اول بودند، با ۶ امتیاز بالاتر از تیم‌های فلسطین، سوریه و استرالیا قرار گرفت تا به‌عنوان نخستین تیم این رقابت‌ها صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند.

عامر شفیع، طارق خطاب، انس بنی یاسین، فراس شلبایه، سالم العجالین، خلیل بنی عطیه، بهاء سلیمان، موسی التعمری(۸۵- احمد العرسان)، یاسین البخیت و یوسف الرواشده(۵۲- احمد صالح)، بازیکنانی بودند که در بازی امروز برای تیم ملی اردن مقابل سوریه به میدان رفتند.

تیم ملی سوریه نیز در این دیدار با ابراهیم عالمه، احمد الصالح، مؤید عجمان، جهاد الباعور(۸۲- خالد المبیض)، محمد عثمان، تامر حاج محمد، عبدالملک عنیزان، ماردک ماردیکیان(۴۶- محمود المواس)، فهد الیوسف(۷۰- یوسف کلفا)، عمر خربین و عمر السومه به مصاف اردن رفت.

موسی سلیمان(۸۰) از تیم اردن و ماردک ماردیکیان(۲)، عبدالملک عنیزان(۳۳) و جهاد الباعور(۸۰) از تیم ملی سوریه هم بازیکنانی بودند که در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

کد خبر 364222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.