بازگشایی گلوگاه‌ها فرصتی برای تحرک و توسعه اصفهان

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تحرک و توسعه شهرها با بازگشایی گلوگاه‌ها اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی ظهر امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی ار گلوگاه های شهری و بخشی از بافت های فرسوده اصفهان اظهارکرد: طبق برنامه‌ای که در دستور کار قرار گرفته، تعدای از محله‌ها به عنوان محله هدف انتخاب می‌شود تا با استفاده از ظرفیت های محلی و کمک دولت، شهرداری و مجموعه نهادهای تأثیرگذار در هر شهری بافت های فرسوده با بازگشایی گلوگاه ها رونق پیدا کند.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: امروز معاون وزیر راه و شهرسازی قول همکاری دادند و البته قرار شد شهرداری نیز طرح هایی را در راستای گرفتن قیر برای آسفالت معابر بافت های فرسوده و  کمک به بازگشایی گلوگاه‌ها تهیه کند.

وی با تاکید بر اینکه وجود گلوگاه‌ها یکی از مهمترین مشکلات بافت‌های فرسوده به شمار می رود، افزود: تا گلوگاه‌های بافت‌های فرسوده بازگشایی نشود فرصتی برای تحرک و توسعه پیدا نخواهد شد.

طغیانی اظهارکرد: اگر به این بافت ها رسیدگی نشود، خالی از سکنه خواهد شد و مجبور به توسعه افقی شهرها می‌شویم در حالی‌که این بافت‌ها از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های شهری لازم برخوردار هستند.

کد خبر 364199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.