ناامیدی صادقی از صعود به صدر جدول

سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب آهن گفت: بازیکنانم جوان و کم تجربه هستند و شرایط رفتن به صدر جدول وجود ندارد.

کیوان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیمش برای رویارویی با صنعت مس کرمان، اظهار کرد: در حالی از ساعت ۱۴ در ورزشگاه ملت میزبان صنعت مس کرمان هستیم که با توجه به بُرد هفته گذشته مقابل هیئت نجف‌آباد، شرایط روحی خوبی داریم.

وی با اشاره به جایگاه تیم صنعت مس کرمان در جدول مسابقات، ادامه داد: مس کرمان با دو امتیاز بیشتر، یک رده بالاتر از ذوب آهن و در رده ششم جدول مسابقات جای دارد؛ تیم مس تمریناتشان را زودتر از ما را شروع کرده، ملی‌پوشان خوبی در اختیار دارد و به نظر من هر تیمی که تمرین بیشتر و اشتباه کمتری داشته باشد، برنده میدان است.

 سرمربی تیم هندبال آقایان ذوب آهن با تأکید بر اینکه ذوب آهن برای قهرمانی بسته نشده، خاطرنشان کرد: زمانی تیم بسته شد که رقابت‌های لیگ شروع شده بود؛ اکثر بازیکن‌ها جوان و کم تجربه هستند و شرایط برای رسیدن به صدر جدول وجود ندارد؛ امیدوار هستم با کسب چندین بُرد مداوم شرایط روحی تیم بهتر شود. از سال آینده به فکر رفتن روی سکو هستیم.

صادقی در مورد سطح کیفی لیگ امسال، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر ملی‌پوشان لژیونر شده و در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند، تیم‌های حاضر در لیگ امسال بازیکنان جوان را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل لیگ امسال کیفیت سال‌های قبل را ندارد و تماشاچیان از بازی‌ها لذت نمی‌برند.

وی با اشاره به هم سطح بودن تیم‌ها، گفت: برنده میدان از قبل مشخص نیست که این موضوع شاید از نکات قابل توجه این دوره از رقابت‌ها باشد.

کد خبر 364181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.