تردد در گردنه‌های غربی اصفهان فقط با زنجیر چرخ

رییس پلیس راه استان با اشاره به بارش برف در اکثر گردنه‌ها و محورهای غربی استان گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند باید حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین پورقیصری اظهار کرد: در اکثر نقاط استان اصفهان شاهد بارش رحمت الهی هستیم که البته رانندگان باید با سرعت مطمئن و احتیاط کامل در مسیرها تردد کنند.

وی افزود: هم اکنون در گردنه رخ، ملااحمد، داران به الیگودرز، فریدونشهر برف می‌بارد و  رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند حتماً باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند چرا که ماموران پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این محورها جلوگیری می‌کنند.

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش باران و وزش باد در دیگر محورهای ارتباطی استان اصفهان، افزود: در این مواقع با سرعت مطمئن رانندگی کنید و از عجله و شتاب و تغییر ناگهانی مسیر بپردازید تا تسلط کافی بر خودروی خود داشته باشید.

سرهنگ پورقیصری تاکید کرد: حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنید. باک خودروی خود را کاملاً پر کنید. از سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن های خودرو مطمئن باشید و پتو و مقداری جیره خشک به همراه داشته باشید تا سفری بی خطر داشته باشید.

کد خبر 364149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.