کنایه پر سر و صدای انصاریان و توضیح مجری افغان!

مجادله علی انصاریان و مجری تلویزیون افغانستانی لمراز گزارش بازی ایران و یمن آغاز شد، گزارشی که امان الله قیصاری در آن به سانسور در تلویزیون ایران اشاره می کند.

به گزارش ایمنا، این مجری افغان در گزارش خود از بازی ایران و یمن که در جریان جام ملت‌های آسیا برگزار شد همزمان با پخش تصویری از شادی پس از گل تماشاگران ایرانی گفته بود ایرانی‌ها این تصاویر را با دو دقیقه تاخیر می‌بینند و یا هرگز نمی‌بینند.

اظهار نظری که با واکنش علی انصاریان در برنامه تلویزیونی "ورزشگاه" رو به رو شد. انصاریان در این برنامه زنده با کنایه به مجری افغان گفت "ما چیزهایی دیدم که شما اصلا ندیدید. یادت باشد درباره کشوری حرف میزنی خیلی خیلی مدیون آن هستی."

پس از آن خبرگزاری فارس در پستی در صفحه اینستاگرام خود به نقل از مجری تلویزیون لمر افغانستان نوشت "از حرفی که در خصوص سانسور در بازی ایران- یمن زدم هیچ قصد توهینی یا تمسخر مردم ایران را نداشتم."

انصاریان نیز پس از واکش کاربران فضای مجازی در ویدیویی در صفحه توییتر خود در خصوص اتفاقات برنامه "ورزشگاه" با اشاره به اینکه صرفا مجری را خطاب قرار داده، گفت: اگر باعث ناراحتی برخی دوستان افغانستانی شده، از آن ها عذر خواهی می کنم ولی می‌گویم سوءتفاهم شده  است.

کد خبر 364131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.