از هر نظر آماده‌ایم

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: سپاهان با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد شرایط بهتری نسبت به ذوب آهن دارد اما تمام تلاشمان را برای پیروزی در این دیدار انجام می‌دهیم.

سمیه مصطفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم ذوب آهن، اظهار کرد: از نظر بدنسازی شرایط خوبی داریم و تمریناتمان به صورت مستمر برگزار می‌شود؛ اگر چه در هر پست یک بازیکن داریم و در این زمینه به آکادمی وابسته‌ایم اما این مشکل باعث نمی‌شود بهترین تیم این دوره از مسابقات نباشیم.

وی در مورد دیدار دربی، گفت: برای هر بازی تمرینات خاص همان بازی را چه به لحاظ تاکتیکی و چه به لحاظ بدنسازی طراحی و اجرا می‌کنیم؛ خوشبختانه در دیدار مقابل سپاهان همه بازیکنانمان را در اختیار داریم و از هر نظر آماده هستیم و امیدوارم با دست پر از میدان بیرون بیاییم.

مصطفی‌پور با اشاره به شرایط تیم سپاهان، اظهار کرد: شرایط سپاهان به‌ خاطر مهره‌های بیشتر و بهتری که نسبت به ذوب آهن در اختیار دارد، بهتر است اما ما تمام تلاشمان را برای پیروزی در دربی انجام می‌دهیم. مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: با توجه به امتیازات نزدیک هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن در جدول مسابقات، دربی برای هر دو باشگاه اهمیت زیادی دارد و این بازی از حساسیت به‌سزایی برخوردار است.

کد خبر 364107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.