باخت تیمم را بر گردن بازیکن نمی‌اندازم

سرمربی تیم خانه بسکتبال اصفهان گفت: به نظر من باخت تیم همیشه بر گردن مربی است و نباید دلیل شکست تیم را شرایط بازیکن، خستگی راه و غیره عنوان کرد.

امید دادفرنیا با بیان اینکه فردا –جمعه ۲۱ دی ماه- در نخستین مرحله پلی‌آف میزبان صنعت مس کرمان هستیم، اظهار کرد: مس کرمان تیم بسیار خوبی است؛ از نظر فنی و مالی شرایط مساعدی دارد و چندین   بازیکن که تجربه حضور در لیگ برتری دارند از جمله وحید اسلامی را در اختیار دارد؛ اسلامی که سال‌ها در لیگ برتر بازی می‌کرد و امسال هم از تیم ذوب آهن پیشنهاد داشت، به‌ دلیل برخی مشکلات ترجیح داد در لیگ دسته یک شرکت کند.

دادفرنیا در خصوص شرایط بازیکنانش برای رویارویی با مس کرمان، ادامه داد: بازیکنانم در شرایط خوبی به‌سر می‌برند البته همچنان مشکل مصدومیت بازیکنان گریبان‌گیر تیم است؛ ممکن است یکی از بازیکنان مصدوم به بازی فردا برسد که قطعاً شرایط آمادگی صد در صد را نخواهد داشت.

سرمربی تیم خانه بسکتبال اصفهان با اشاره به اینکه کل تیم کاملاً بومی و اکثر بازیکنان جوان هستند، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد آن‌ها نخستین تجربه حضورشان در رقابت‌های لیگ است؛ بازیکنانم انگیزه بالایی برای رفتن به مصاف مس کرمان دارند و با توجه به برد شیرینی که با اختلاف بیش از ۲۰ امتیازی مقابل مهرویان نوین ماهشهر، تیم صدرنشین به‌دست آوردیم، انگیزه بازیکنانم دو چندان شد و امیدوار هستم در دیدار مقابل مس کرمان هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه برای صعود از مرحله پلی‌آف به بُرد فردا مقابل مس کرمان نیاز داریم، گفت: از هیچ تلاشی برای پیروزی در این دیدار دریغ نمی‌کنیم؛ در صورت برنده شدن باید به مصاف برنده دیدار نفت امیدیه و شهرداری بندرعباس برویم.

دادفرنیا با اشاره به حضور هواداران در سالن،  اظهار کرد: در بازی هفته گذشته اصلاً تصور نمی‌کردیم سالن از جمعیت هواداران پر شود؛ با توجه به اینکه حضور خانواده‌ها برای تماشای بازی‌ها آزاد است، در هر بازی شاهد جمعیت زیادی از هواداران و خانواده‌ها در سالن هستیم که تیم را بسیار حمایت می‌کنند و قطعاً در روحیه بازیکنان تیم تأثیر زیادی دارد؛ امنیتی که به خاطر حضور خانواده‌ها در سالن وجود دارد، جو سالن را متفاوت می‌کند.

سرمربی تیم خانه بسکتبال اصفهان با بیان اینکه هیچ وقت باخت تیمم را بر گردن بازیکنانم نمی‌اندازم، اضافه کرد: باخت همیشه بر گردن مربی است،  در مقابل بُرد برای بازیکن است؛ به نظر من حرفه‌ای نیست که مربیان دلیل باخت تیمشان را بازیکن، خستگی راه و غیره عنوان می‌کنند.

کد خبر 364105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضوان صفرى NL ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    0 0
    به نظر من تيم با شرايط بسيار كم تيمى يكدست و با مربيگرى جناب دادفرنيا منطقى و زيبا بازى ميكند