جشنواره عکس "ترافوتو" برگزار می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری جشنواره عکس حمل و نقل و ترافیک با عنوان "ترافوتو" خبر داد.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جشنواره عکس حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: همواره بر این موضوع تاکید داریم که استفاده از زبان هنر در فرهنگ سازی در همه زمینه‌ها موثر است، ترافیک نیز از جمله مقوله‌هایی است که می‌تواند تحت تاثیر هنر قرار گیرد. 

وی ادامه داد: در این راستا عکاسی نیز از هنرهایی محسوب می‌شود که تاثیر آن در نمایش نکات مثبت و منفی فرهنگ ترافیک شناخته شده است و بر این اساس می‌توان با استفاده از این هنر، در تغییر رفتار ترافیکی شهروندان گام برداشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: در جریان رویدادهای قصه آدم و هوا ( ۲۶ آذر روز حمل و نقل تا ۲۹ دی روز هوای پاک)، جشنواره‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود که در ادامه جشنواره تراطنز، ترافیکاتور و ترامتن، جشنواره عکس حمل و نقل و ترافیک با موضوع ترافوتو نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های این جشنواره گفت: "کلاه ایمنی سرزندگی"، "اصفهان شهر دوچرخه ها"، "نه به خودروی تک سرنشین"، "بفرمایید حمل و نقل عمومی(مترو، اتوبوس، تاکسی)"، "سفر بخیر(حمل و نقل جاده ای)"، و بخش ویژه: "نازیبایی های ترافیکی (حمل و نقل نامتعارف بار، بی توجهی به قوانین ترافیکی)" بخش‌های مختلف این جشنواره را تشکیل می دهد.

صلواتی با بیان اینکه شرکت تمامی عکاسان از سراسر ایران در تمام بخش‌ها آزاد است، گفت: عکس‌ها باید در محدوده جغرافیایی اصفهان ثبت شده باشد.

به گزارش ایمنا، اخبار و اطلاعیه های جشنواره از طریق سایت trafficul.ir انجام می‌پذیرید و در صورت نیاز افراد می‌تواند در ساعت اداری با شماره دبیرخانه جشنواره ۳۲۲۰۴۸۴۵ – ۰۳۱ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 364104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.