ادامه بارش‌ها تا امشب / فردا هوا مه آلود است

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اصفهان گفت: بارش باران و برف در همه مناطق استان اصفهان تا امشب ادامه دارد.

رضا کریمیان در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حال حاضر گذر موج ناپایدار را بر روی استان داریم، اظهار کرد: این سامانه بارش‌هایی را به صورت باران و برف در همه مناطق استان  اصفهان ایجاد کرده است.

وی افزود: بر این اساس در همه مناطق استان اصفهان بارش باران را خواهیم داشت و برای ارتفاعات غرب، جنوب و شمال شرق استان اصفهان نیز بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه سامانه بارشی امشب از استان خارج می‌شود، تصریح کرد: با خروج این سامانه پدیده مه و کاهش دید افقی را طی امشب و فردا برای اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین وزش باد شدید به ویژه در مناطق جنوبی، غربی، اردستان، نطنز، نایین و ورزنه به سمت خور و  بیابانک پیش‌بینی می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه برای فردا جوی نسبتاً پایدار برای اکثر مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: تاکنون بارش ۱۶ سانتی‌متر برف در چادگان، بارش ۱۲ سانتی‌متر برف در داران و بارش هشت سانتی‌متر برف در خوانسار گزارش شده است.

وی با بیان اینکه میزان بارش‌های شهر اصفهان تا ساعت ۹ صبح امروز نیز ۷.۴ میلیمتر گزارش شده است، گفت: دمای هوای این شهر طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین ساعات به هفت و در سردترین ساعات بامداد فردا به منفی دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده میانگین دمای هوای استان اصفهان بین دو تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، افزود: در این بازه زمانی بویین میان دشت با ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و خور و بیابانک با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 364092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.