ترافیک سنگین در معابر خیس شهر

باران امروز حال بسیاری از شهروندان را خوب کرد و حال و هوای شهرمان را پاک کرد، اما باعث افزایش ترافیک در بزرگراه‌ها و خیابان‌های مرکزی شهر شد که توصیه می‌شود رانندگان با سرعت مجاز و رعایت فاصله طولی مناسب تردد کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌چهارشنبه ساعت ۱۱- در بعضی از خیابان‌های شهر از جمله میر و آبشار دوم به دلیل انجام عملیات عمرانی، محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده که می‌طلبد با توجه به افزایش ترافیک در این مسیرها شهروندان برای انجام سفرهای درون شهری خود بیشتر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزاق به دلیل توقف دوبل خودروها با ترافیک سرسام‌آوری مواجه شده است.

اگر قصد دارید از خیابان مدرس به میدان ۲۵ آبان آمده و سپس وارد خیابان کاوه به سمت شمال شهر شوید، بد نیست بدانید که در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو سواری دچار ترافیک سنگینی شده است، طبق قانون باید رانندگان خودروهای دچار تصادف تا رسیدن پلیس راهور به حاشیه بزرگراه بروند تا حرکت سایر خودروها مختل نشود.

حجم بالای خودروهای عبوری در مسیر غرب به شرق خیابان مطهری و میدان ارتش قابل مشاهده است، در خیابان امام خمینی قبل از پل شهیدان تردد خودروها به کُندی در حال انجام است.

مسیر شرق به غرب خیابان جی حدفاصل خروجی بزرگراه شهید صیادشیرازی تا تقاطع پروین، تعدادی خودرو در حال عبور از مسیر BRT اتوبوس های تندرو هستند، گویا برخی از رانندگان ثبت تخلف دوربین های نصب شده در این مسیر را جدی نمی‌گیرند.

بی‌نظمی حرکت خودروها در میدان‌های قدس و احمدآباد وضعیت آشفته‌ای به وجود آورده است، متأسفانه علی‌رغم اینکه حریم میدان‌ها جای توقف خودروها نیست، مسافربرهای شخصی و بعضی از رانندگان تاکسی برای سوارکردن مسافر در حاشیه میدان‌ها توقف می‌کنند.

کد خبر 364072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.