دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه‌دادن نظام است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: دشمن قصد دارد با القای حس ناکارآمدی، مردم را از نظام و مسئولان ناامید کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، خاطرنشان کرد: مردم ایران از انقلاب خود پشیمان نیستند و خواستار بازگشت به گذشته نیستند، اما لازم است دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز تبیین شود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، تأکید کرد: دشمن قصد دارد با القای حس ناکارآمدی، مردم را از نظام و مسئولان ناامید کند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه معروف و منکر در امور اجرایی در زمان‌های مختلف، متفاوت است، یادآور شد: بهترین معروف در شرایط فعلی، برگزاری شکوهمند جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

رفیعی‌نژاد تأکید کرد: در شرایطی که دشمن قصد دارد با تهاجم فرهنگی، مردم را منفعل و از پشتیبانی انقلاب منصرف کند، مسئولان باید خدمات نظام و پیشرفت‌های ایجاد شده پس از انقلاب را برای مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین کنند.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانانی که زحمات نسل‌های گذشته برای پیروزی انقلاب و پاسداری از آن را ندیده‌اند، مهمترین هدف تهاجم فرهنگی دشمن هستند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه مردم ایران به گذشته خود افتخار می‌کنند و به آینده امیدوار هستند، اظهار کرد: سکوت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، منکر بزرگی است که به ارکان نظام آسیب می‌زند.

رفیعی‌نژاد خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه‌ها کافی نیست بنابراین ادارات دولتی و شهرداری‌ها باید با استفاده از توان بخش خصوصی، برای تکمیل آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نوسانات قیمت‌ها شهروندان و بازاریان را دچار مشکل کرده است، تصریح کرد: وجود مشکلات مجوزی برای بی‌عدالتی و بی‌انصافی و تخلف از قانون نیست.

کد خبر 364068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.