F۱۴ تراکتور، گزینه احتمالی قلعه‌نویی 

محمد ابراهیمی که در بین هواداران تراکتورسازی با لقب F۱۴ شناخته می‌شود پس از نیم‌فصل حضور در لیگ دسته یک، قصد برگشت به مسابقات لیگ برتر را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ستاره سابق تراکتورسازی بعد از نیم‌فصل حضور در تیم دسته اولی اکسین البرز، بعد از جدایی فراز کمالوند، سرمربی تیم اکسین البرز جایگاه ثابت خود را از دست داده و به دنبال این است با جدایی از این تیم بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد که در این میان نام سپاهان اصفهان، سپیدرود رشت و یا حتی تراکتورسازی تبریز به گوش می‌رسد.

اخیراً محمد ابراهیمی با تأیید شایعه جدایی‌اش از اکسین البرز در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها گفته است؛ از برخی تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارم؛ البته هنوز قراردادم با اکسین تمام نشده و در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته یک هم با این تیم تلاش زیادی برای صعود به لیگ برتر داشتیم و در حال حاضر هم در کورس قهرمانی هستیم اما با توجه به پیشنهاداتی که دارم به دنبال توافق با باشگاه اکسین و برگشت به لیگ برتر هستم.

شنیده‌های خبرنگار ایمنا حاکی از این است که باشگاه سپاهان به‌عنوان یکی از تیم‌های خواهان محمد ابراهیمی در صدد جذب این بازیکن است و باید دید مهاجم سابق تیم تراکتورسازی می‌تواند با دریافت رضایت‌نامه از باشگاه اکسین البرز جدا شده و راهی لیگ برتر شود یا خیر.

کد خبر 364052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.