تیم برای صعود بسته شده/ می‌خواهیم قهرمان شویم

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان کرج گفت: با وجود اینکه در گروه سختی قرار داریم اما هدفمان صعود از گروه و کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها است.

رحمان اسکندری، در گفتگو با خبرنگار ایمنا،  اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم؛ بازیکنانم در این دیدار خیلی تلاش کردند و چند موقعیت خطرناک هم روی دروازه سپاهان نوین داشتیم.

وی با بیان اینکه نیمه دوم بازی دو موقعیت تک به تک برای هر دو تیم وجود داشت، در رابطه با نحوه قضاوت این دیدار، افزود: به‌ نظرم داوری بازی خوب و بدون مشکل بود؛ داور توانست بازی را مدیریت کند و کاملاً عادلانه سوت زد و هر دو تیم از قضاوت این دیدار راضی بودند.

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان کرج با اشاره به هدف‌گذاری تیم در این رقابت‌ها،  خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در گروه سختی قرار داریم اما هدف ما قهرمانی در لیگ دسته سوم است؛  تیم‌های مدعی در گروه ما زیاد هستند و مطمئناً ما را در رسیدن به هدفمان دچار مشکل می‌کنند؛  فصل گذشته فقط به‌خاطر یک گل خورده آن هم در زمین خودی موفق به صعود نشدیم اما امسال تیممان را برای صعود بسته‌ایم.

به گزارش ایمنا، هفته دوم مرحله نهایی لیگ دسته سه فوتبال آقایان روز گذشته -دوشنبه ۱۷ دی ماه- میان دو تیم سپاهان نوین اصفهان (میزبان) و شهدای زرکان کرج در ورزشگاه صفاییه برگزار شد؛ این دیدار که قضاوت آن بر عهده سیدحسین حسینی،  حامد اقبال و غلامرضا مقنیان بود با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

کد خبر 364049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.