کی روش: ویتنام مرا غافلگیر کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیروزی سه بر ۲ عراق برابر ویتنام را «ناعادلانه» توصیف کرد و گفت: عملکرد ویتنام مرا غافلگیر کرد و این تیم مستحق یک تساوی بود.

به گزارش ایمنا، تیم های ملی عراق و ویتنام در نخستین بازی مرحله گروهی خود در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ از ساعت ۱۷ امروز -سه‌شنبه ۱۸ دی ماه- در ورزشگاه زاید اسپورتس سیتی شهر ابوظبی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت عراقی ها با نتیجه سه بر ۲، نخستین بازی تورنمنت سال جاری خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
عراقی ها در این بازی اگرچه ۲ بار از حریف گمنام خود عقب افتادند اما تجربه به داد آنها رسید.
در این بین کی‌روش که به همراه «اوسیانو کروز» و «مارکار آقاجانیان» این دیدار را از نزدیک تماشا می کرد در گفت وگویی کوتاه پس از اتمام دیدار اظهار داشت: تیم ویتنام مرا به شدت تحت تاثیر قرار داد، آنها سزاوار نتیجه بهتری بودند؛ اما این بازی فوتبال است و این نتیجه کاملا ناعادلانه بود.
وی ادامه داد: دیدیم یک ضربه ایستگاهی نتیجه بازی را تغییر داد اما ویتنامی ها دست کم سزاوار یک تساوی بودند.
سرمربی پرتغالی ایران در پایان تاکید کرد: این موضوع از سخت بودن این رقابت ها حکایت داشته و نشان می دهد تمام تیم ها در این تورنمنت آماده هستند.
تیم ملی ایران که در بازی افتتاحیه خود شب گذشته یمن تازه وارد با پنج گل از پیش روی برداشت، طبق برنامه در بازی دوم خود در گروه چهارم باید شنبه هفته آینده از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به مصاف ویتنام برود و در آخرین پیکار مرحله گروهی نیز، چهارشنبه هفته آینده از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران، برابر رقیب سنتی خود یعنی عراق صف آرایی خواهد کرد.

منبع:ایرنا

کد خبر 364046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.