پارکینگ‌ها خالی، حاشیه خیابان‌ها مملو از خودرو

بسیاری از رانندگان در شهر علی‌رغم افزایش تعداد پارکینگ‌های شهر، تمایلی به پارک خودرو در این پارکینگ‌ها نداشته و تخلف پارک‌ دوبل برای آنها عادی و معمول شده است، تخلفی که افزایش ترافیک را در خیابان‌ها به همراه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز -‌سه‌شنبه ساعت۱۹- در این لحظات ترافیک در خیابان‌های هزارجریب، چهارباغ بالا، شیخ‌صدوق شمالی و توحید به اوج خود رسیده است، مشابه همین وضعیت را می‌توان در خیابان امام خمینی مشاهده کرد.

بر اساس این گزارش، مسیر غرب به شرق کنارگذر بزرگراه شهید چمران به دلیل توقف‌های دوبل خودروها دچار ترافیک قابل توجهی شده است.

در خیابان کمال اسماعیل بارترافیکی بسیار سنگین است، این ترافیک حدفاصل تقاطع پاسداران تا میدان انقلاب باعث کندی حرکت خودروها شده است.

حجم رفت وآمدها در خیابان‌های اطراف این میدان از جمله سپاه، شمسآبادی، باب‌الرحمه و باغ‌گلدسته سنگین شده است.

در میدان شهدا بی نظمی در پارک خودروها، پارک‌های دوبل و دیگر تخلفات رانندگی به وفور دیده می‌شود، ایستگاه اتوبوس ابتدای خیابان ابن‌سینا نیز به اشغال خودروهای شخصی درآمده است.

خیابان جی حدفاصل خیابان همدانیان تا چهارراه پروین اعتصامی مسیر شلوغی است، اما در خیابان پروین مشکلی در رفت و آمد خودروها دیده نمی‌شود.

از دیگر خیابان‌های شلوغ شهر می‌توان به حکیم نظامی، احمدآباد، ۲۲ بهمن، هاتف، مدرس، بزرگمهر و چهارباغ پایین اشاره کرد.

مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه رفت و آمد مطلوبی دیده می‌شود، اما در مسیر جنوب به شمال این خیابان تردد خودروهای به کندی صورت می‌گیرد.

در خروجی بزرگراه شهید خرازی به سمت پل مطهری و در ادامه تا تقاطع صائب و مطهری ترافیک سرسام‌آوری دیده می‌شود.

کد خبر 364024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    0 0
    همه جا پارکینگ نیست مجوز بی رویه در همه خیابانهاکاربری تجاری برای همه خیابانهامثل خیابان هاتف واطرافش باعث خیلی ازاین مسائل است گرانی پارکینک ها که با پول مردم ساخته شده وحالا سودش را پیمانکاران میل میفرمایند