کی‌روش مربی توانمندی است/ حساب کار دست بقیه آمد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: همه امیدوار هستند تیم ملی فوتبال ایران قدم‌های بعدی را هم محکم‌تر بردارد و فدراسیون هم کاری به غیر از پشتیبانی نمی‌تواند انجام دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در حاشیه حضور در تمرین تیم فوتبال امید در خصوص برتری ۵ بر صفر تیم ملی ایران برابر یمن در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: بازی‌های روز اول به نحوی بود که تیم‌های ضعیف‌تر بازی‌ها را می‌بستند؛ بازی کره‌جنوبی و فیلیپین را دیدم، کره به زحمت توانست حریف خود را شکست دهد.

وی ادامه داد: بازی نخست برای ما خوب شروع شد و باید به کار خوب کی‌روش اشاره کرد؛ کی‌روش مربی توانمندی است و هجمه‌های سنگین علیه او و تیم ملی ایجاد شده بود؛ خودم دیدم که پیش‌بینی می‌کرد یمنی‌ها بازی را می‌بندند و همین هم بود.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: هفت قدم در جام ملت‌های آسیا داریم که قدم نخست را به خوبی برداشتیم و قدم‌های بعدی را محکم‌تر برمی‌داریم؛ همه باید امیدوار باشیم و فدراسیون کاری به غیر از پشتیبانی نمی‌تواند انجام دهد. بقیه کارها با خدا و زحمت کادر فنی و بازیکنان است.

تاج ادامه تصریح کرد: رییس فدراسیون فوتبال ژاپن کنارم نشسته بود و احساس کردم تیم ملی قدم محکمی در نخستین بازی برداشت و حساب کار دست بقیه آمد. همه امیدوار هستند قدم‌های بعدی را نیز محکم برداریم.

وی با بیان اینکه دیدار بعدی ایران با ویتنام می‌تواند بازی خوبی باشد، گفت: در بازی روز گذشته تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور داشت؛ محدودیت‌هایی برای حضور همه تماشاگران فراهم شده است. کسی را برای حضور در ورزشگاه منع نکرده‌اند، اما شرایط مثل قبل نیست. برای دیدار با یمن، خیلی از تماشاگران از دبی آمده بودند و ورزشگاه تحت تأثیر ایرانی‌ها بود؛ شاید در تلویزیون همه تماشاگران را نتوان نشان داد، اما ما دیدیم که چه عظمتی ایجاد کرده بودند؛ کل ورزشگاه ایرانی‌ بودند. فکر می‌کنم بازی بعدی ایران، ورزشگاه شلوغ‌تر شود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره دیدار با عراق اظهار کرد: بازی با عراق در ورزشگاه کوچکی در دبی برگزار می‌شود؛ صعود به عنوان تیم اول خیلی مهم است، چون اگر این اتفاق بیفتد، بیشتر بازی‌های‌مان در ورزشگاهی خواهد بود که برابر یمن بازی کردیم، مگر اینکه فینال باشد که در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری برگزار می‌شود.

تاج با ابراز خرسندی از وضعیت تیم فوتبال امید، اظهار کرد: تیم امید برای یک اتفاق خوب قدم بر می‌دارد و وظیفه‌ ما حمایت از این تیم است.

وی با تشکر از استیلی و کادر فنی تیم، گفت: قرار است تیم امید دوشنبه راهی قطر شود و خوشبختانه آنجا همه امکانات وجود دارد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم فوتبال امید در اردوی قطر تصریح کرد: این تیم چند مسابقه در قطر دارد و با توجه به حضور تیم‌های دیگر، استیلی به دنبال برگزاری چند بازی تدارکاتی دیگر است.

تاج در واکنش به اینکه آیا تیم ملی ایران و تیم امید می‌توانند طلسم قهرمانی در آسیا را پس از سال‌ها بشکنند، گفت: به تیم ملی بزرگسالان امیدوارم. در فدراسیون فوتبال وظیفه‌ای داریم و نمی‌توانیم به غیر از پشتیبانی کاری انجام دهیم. چمنی که تیم فوتبال امید در آن تمرین می‌کند، یک ماه است افتتاح شده و بهتر است بازی در اینجا برگزار نشود تا ریشه‌اش قوی شود؛ چمن بعدی را دستور کار داریم تا آنجا نیز درست شود.

وی در خصوص ساخت ساختمان جدید فدراسیون فوتبال گفت: در حال خاکریزی است اما نقشه آنجا را تغییر داده‌اند. ما آنجا را طبقاتی دیده بودیم، اما ظاهرا پلنی دارد و نمی‌گذارند اجرا کنند.

کد خبر 364000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.