هیئت مؤسس صندوق نوآوری اصفهان تشکیل می‌شود

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان دی ماه هیئت مؤسس صندوق نوآوری اصفهان تشکیل می‌شود و مراحل ثبت این صندوق در دستور کار قرار می‌گیرد.

کوروش خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مهاجرت طبقه خلاق شهر اصفهان خطری است که اخیرا آن را تهدید می‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر در ابتدای این خطر هستیم  و علت آن نیز تامین نشدن منابع مالی مورد نیاز نخبگان در این شهر است که اعضای شورای شهر این موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری می‌تواند بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان برای جذب سرمایه گذاری خطر پذیر تا سقف پنج میلیارد تومان به صورت مشوقی یا مشارکتی یا به صورت اهدای زمین و پروانه ساخت حمایت های لازم را داشته باشد.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پیگیری‌های لازم از سوی شهرداری و توسط مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری انجام شده است، اضافه کرد: مهم‌ترین اتفاق در این زمینه دیدار با علی وحدت، مدیرعامل صندوق نوآوری کشور است که وی قول تامین ۴۰ درصد از هر آنچه شهرداری آورده داشته باشد را داده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان دی ماه هیئت موسس صندوق نوآوری اصفهان تشکیل می‌شود و مراحل ثبت این صندوق در دستور کار قرار می‌گیرد.

خسروی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کمبود منابع آب و مشکلات زیست محیطی در شهر اصفهان چالش‌های اساسی است، تصریح کرد: از این رو در سرمایه‌گذاری‌ها به دنبال کسب و کارهایی هستیم که وابستگی به منابع طبیعی ندارد و مبتنی بر خلاقیت و فناوری‌های نوین است.

کد خبر 363979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد کارگر IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    0 0
    با سلام همه مشکلات شهر باتشکیل وحمایت ازکارگروه نخبگان قابل حل میباشد درنگ نکنید. باتشکر