حضور مردم؛ راه مقابله با فتنه‌ها

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه نشان داده است که هرگاه در کشور توطئه یا فتنه‌ای حادث گردیده، حضور یکپارچه مردم، راه مقابله و خنثی سازی فتنه ها بوده است که با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری کشورمان سامان یافته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، یحیی کمالی پور در نطق میان دستور خود خاطرنشان کرد :توصیه های پیوسته مقام معظم رهبری در برخورد با ناملایمات، طوفانها و توطئه ها بر وحدت، همدلی و همراهی آحاد مردم بوده است که ملت مسلمان ایران به آن عمل کرده است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد افزود: دشمن را در جنگ تمام عیار با وحدت شکست دادیم، حصرهای اقتصادی را با همدلی و اتحاد در هم شکستیم. این عظمت، عزت و افتخار را در سایه وحدت بی بدیل ملت ایران در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرماندهی کل قوا بدست آورده ایم.

این نماینده مجلس در دوره دهم تصریح کرد: امروز در شرایط حساس کشور هر صدای شبهه افکنانه و تفرقه انگیز از هر زبانی و هر مقامی و از هر تریبونی بیرون آید و خدشه ای به این وحدت و انسجام وارد کند محکوم به نابودی است و فریاد شومی  است که مردم مومن و متحد همصدا با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه دلسوزان کشور با آن مقابله خواهند کرد و در دفاع از آرمان ها، اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی که برخاسته از خون هزاران شهید است، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

کمالی پور ادامه داد: از تیم دیپلماسی دولت که اخیرا در سفرهای خارجی خود، مسیر دیگری را برای روابط دیپلماتیک باز کرده است، تشکر می کنم، اما ای کاش در شش سال گذشته، به جای آمریکا و اروپا، روابط دیپلماتیک خود را با کشورهای هند، چین و روسیه و همسایگان برقرار می کردیم تا امروز برای دور زدن تحریم ها کارمان ساده تر باشد.

کد خبر 363977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.