نامی‌نو در انتظار حمایت بزرگان والیبال اصفهان

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو گفت: از پیشکسوتان و بزرگان والیبال اصفهان می‌خواهیم تیم جوان ما را هم حمایت کنند تا انگیزه بچه‌ها بیشتر شود.

راحله آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیمش، اظهار کرد: نامی‌نو تیم جوانی است که متأسفانه خیلی دیر برای ورود این تیم به لیگ برتر تصمیم‌گیری شد؛ با توجه به اینکه اصفهان پتانسیل زیادی برای حضور دو نماینده در لیگ برتر والیبال بانوان دارد، وارد میدان مسابقات شدیم.

وی با بیان اینکه با تلاش و تمرینات مستمر توانستیم شرایط خوبی تا الان به دست آوریم، ادامه داد: فکر می‌کنم تنها تیمی بودیم که در دور برگشت توانستیم با امتیاز بالا مقابل سمنان پیروز شویم.

آرا گفت: باشگاه نامی‌نو از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم بانوان دریغ نمی‌کند و از پیشکسوتان، بزرگان و کارشناسان اصفهان والیبال انتظار داریم هر دو نماینده والیبال بانوان اصفهان را حمایت کنند و برای تشویق و روحیه دادن به بازیکنان به سالن بیایند چرا که حضور آن‌ها در سالن باعث افزایش انگیزه در بازیکنان می‌شود.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو با اشاره به دیدار این هفته تیمش مقابل کاسپین، خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه -۲۰ دی ماه- میزبان کاسپین هستیم. کاسپین تیم جوانی است و در اصل همان تیم ملی امید است؛ این تیم در دور رفت موفق شد یک سِت از نامی‌نو بگیرد اما تلاش می‌کنیم تا در این دیدار امتیاز کامل را دریافت کنیم.

کد خبر 363976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.