سامانه بارشی جدید وارد اصفهان می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بعدازظهر امروز سامانه بارشی وارد اصفهان می‌شود که فعالیت این سامانه از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی نیز کشیده خواهد شد.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایداری از بعدازظهر امروز برروی آسمان استان است که بر این اساس افزایش ابر، بارش برف و باران برای مناطق غربی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود:  از اوایل وقت فردا بارش برای مناطق شرقی و مرکزی استان نیز پیش بینی می‌شود.

 کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: این سیستم بارشی اواخر وقت روز چهارشنبه از استان خارج می شود که برای روز پنجشنبه نیز جو پایدار و شرایط مه آلودگی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارش های ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: بیشترین میزان بارش در سمیرم با ۱۲.۴  میلی متر باران و ده سانتی متر برف و اصفهان نیز ۰.۴ میلی متر باران گزارش شده است.

سیدان در خصوص وضعیت دمای هوا طی۲۴ آینده گفت: میانگین دمای هوا دو تا سه درجه افزایش می ‌یابد که بر این اساس دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به یک درجه زیر صفر می رسد.

وی خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی، آران و بیدگل با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گرد زیر صفر سردترین شهر استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 363969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.