بهره‌برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری تا پایان سال ۹۸

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری "قدس" این شهرستان تا پایان سال مالی ۱۳۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری، اظهار کرد: در حال حاضر شش هزار و ۲۵ ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان فعالیت می‌کنند که از این تعداد سه هزار و ۷۸۵ نفر مرد و دو هزار و۲۴۰ نفر بانوان ورزشکار هستند.

وی ادامه داد: شهرستان شهرضا از ابتدی امسال تاکنون، میزبان ۴۷۶ مسابقه شهرستانی، ۵۲ مسابقه استانی، ۲۰ مسابقه کشوری و دو مسابقه برون مرزی بوده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از اعزام ۱۷۰ تیم از این شهرستان به مسابقات استانی در سال ۹۷ خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین مدت، ۱۳۱ تیم به مسابقات کشوری و ۱۲ تیم به مسابقات بین‌المللی اعزام شده است.

انصاری اضافه کرد: ورزشکاران این شهرستان در سال ۹۷ موفق به کسب ۴۹۵ مدال در مسابقات استانی، ۲۳۰ مدال کشوری و ۱۸ مدال جهانی شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۹ جشنواره فرهنگی ورزشی در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون، خاطرنشان کرد: امسال ۱۲ همایش پیاده‌روی، ۲۶ اردو و کوهگشت و ۱۶ آیین تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان و مربیان برگزار شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از برگزاری ۱۵ کارگاه دانش‌افزایی ورزشکاران این شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری هفت دوره داوری و ۱۱ دوره مربیگری از دیگر کارهای ورزشی شهرستان در امسال بوده است.

انصاری با اشاره به سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان در تابستان امسال، یادآور شد: ورزشکاران شهرضا علاقه داشتند، هدایای خود را از دست یکی از قهرمانان ملی و پیشکسوتان ورزش ایران دریافت کنند و همین مسئله باعث دعوت از خادم شد.

وی ادامه داد: در آن سفر قول اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت خانه  جوان شهرضا داده شد که قرار است در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر و در سه طبقه ساخته ‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان برای ساخت خانه جوان این شهرستان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: برای تکمیل این مجموعه، اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان نیاز است.

انصاری با اشاره به فعالیت ۱۰ سازمان مردم‌نهاد ورزشی و جوانان در این شهرستان، یادآور شد: خانه جوان در اختیار این سازمان‌ها قرار می‌گیرد تا از امکانات آن مانند سالن آمفی‌تأتر یکصد نفری، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ساخت ورزشگاه قدس شهرضا حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: این ورزشگاه تا پایان سال مالی ۱۳۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه عملیات خاکبرداری و ساخت ورزشگاه قدس این شهرستان، ۳۰ سال قبل آغاز شده است، ادامه داد: تاکنون دو میلیارد تومان برای تکمیل سیستم نورسانی و ۶۰۰ میلیون تومان برای ساخت سکوی تماشاگران این ورزشگاه هزینه شده است.

کد خبر 363967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.