اعمال قانون بیش از ۶۰۰۰ خودرو در ارتباط با آلودگی هوای اصفهان

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بیش از شش هزار خودرو در اصفهان به دلیل تخلفات مرتبط با آلودگی هوا از ابتدای دی ماه امسال اعمال قانون شده‌اند.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پلیس راهور استان اصفهان به منظور بهبود شرایط کیفی هوای اصفهان از ابتدای آذرماه برنامه‌ریزی‌هایی را برای کنترل عبور و مرور خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته با شهرداری اصفهان مراکز معاینه فنی خودرو به صورت سه شیفته از اول آذر ماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی توسعه دوربین‌های نظارتی در سطح شهر اصفهان را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه دانست و گفت: همه خودروهای فاقد معاینه فنی خودرو در هنگام ورود به محدوده مرکزی شهر شناسایی و با دوربین اعمال قانون خواهند شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه برخورد با خودروهای دولتی فاقد معاینه فنی خودرو نیز در دستور کار است، تصریح کرد: دریافت معاینه فنی برای همه خودروهای در حال تردد در شهر لازم است.

وی از راه اندازی چهار مرکز جدید معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان خبر داد و گفت: کارگروه معاینه فنی استان چهار ایستگاه معاینه فنی برای غرب اصفهان تعریف و مصوب کرده و ظرف چهار ماه آینده اضافه خواهد شد.

سرهنگ رضایی همچنین به اعمال قانون دو هزار و ۳۰۰ خودروی فاقد معاینه فنی سبک و سنگین از ابتدای دی ماه امسال خبر داد و افزود: چهار هزار و ۷۸۸ خودروی دودزا نیز در این بازه زمانی اعمال قانون شده‌اند.

کد خبر 363952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.